شماره آگهی : 342196

استودیو معماری آرصه، طراحی و دکوراسیون داخلی

شماره تماس : 02188624072

طراحی داخلی، فرآیندی است که به منظور زیباسازی، شکل دادن و ایجاد چیدمان داخلی یک محیط همچون منزل، دفتر کار، شرکت یا یک سازمان پشت سر گذاشته می شود. روند طراحی و چیدمان داخلی توسط یک معمار یا یک مجموعه حرفه ای در زمینه طراحی و پیاده سازی دکوراسیون انجام می پذیرد.

طراحان داخلی آرصه استودیو، با تعیین و شناسایی فضاهای موجود و انتخاب موارد ضروری، لوازم و وسایل تزئینی و نور پردازی، فضای داخلی را کاربردی، بهینه، ایمن و زیبا می سازند. یک طراح توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی، تغییر و دستکاری در نقشه ها را دارا می باشد.
در طراحی داخلی ویلا اصول مهمی بایستی مد نظر قرار داده شود. رعایت کلیه این موارد، در کنار زیبایی، کارایی ویلا را نیز افزایش خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که طراحی ویلا و طراحی فضای سبز اطراف آن را به یک معمار یا شرکت طراحی معتبر و با تجربه بسپارید. استودیو معماری آرصه یکی از حرفه ای ترین های معماری داخلی در کشور است. جهت دیدن نمونه کارهای آرصه می توانید به وب سایت https://arsehstudio.com/fa/ مراجعه نمائید. همچنین می توانید با متخصصین آرصه، از طریق شماره ۸۸۶۲۴۰۷۲-۰۲۱ در تماس باشید.
استودیو معماری آرصه، طراحی و دکوراسیون داخلی