شماره آگهی : 103297

ساس

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

ساس تختخوابی گونه ای از حشرات می باشد که شب ها از خون گرم انسان تغذیه میکند. شکل حشره ساس بدلیل صاف و تخت بودن آن ها به حشره این امکان را می دهد خود را در درزها و شکاف الیاف وسایل اتاق خواب و سایر وسایل منزل به مانند بالش، تشک خوشخواب، تختخواب، پتو، ملحفه، مبلمان، پرد ها، لباس ها و … پنهان شود . حشره ساس در زمان شب که شما در خواب عمیق به سر می برید از خون شما به عنوان تنها منبع غذایی تغذیه می کنند. در نتیجه این عادت رفتاری، شناسایی و گزش ساس در مراحل ابتدایی آلودگی امری دشوار بنظر می آید
.البته با گذشت مدت زمانی با بررسی شواهد موجود از جمله جای گزش ساس، مشاهده فضله های ساس بشکل لکه های خون یا لکه های سیاه رنگ به مانند جوهر روان نویس که بر روی تشک و ملحفه به جا می گذارد می توان به حضور آن ها در داخل منزل پی نمود.

درمان قطعی ساس از سمپاشی ساس به صورت تخصصی می باشد و بایستی توسط شرکت های سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت صورت گیرد. این شرکت با بهره گیری از دانش کارشناسان ماهر و باتجربه پس از بازرسی و بررسی محل آلودگی با یک برنامه کامل و مدون، بهترین روش سمپاشی ساس را در جهت مبارزه و ریشه کنی ساس تختخوابی به شما پیشنهاد می دهد. سمپاشی ساس باید با دقت صورت بگیرد . سمپاشی ساس به صورت تضمینی و سمپاشی تضمینی ساس .


ساس