شماره آگهی : 103303

سمپاشی سوسک

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

سمپاشی تضمینی سوسک
سمپاشی تضمینی سوسک

سمپاشی سوسک ، سمپاشی تضمینی سوسک ، سوسک حمام ، سوسک ریز ، سوسک فاضلاب

ریشه کنی سوسک ریز آلمانی و سوسک فاضلاب همراه ضمانت کتبی معتبر زیر نظر متخصص حشره شناسی،

سمپاشی سوسک ریز با استفاده ازسموم ارگانیک آلمانی بدون مسمویت  برای انسان و بدون نیازبه جابجایی اسباب و تجهیزات منزل و رستوران توسط شرکت سمپاشی تضمینی آریا ( سمپاشی دات کام ) انجام می شود.
قابل توجه اینکه سوسک ریزآلمانی یا ژرمن روچ ازطریق فاظلاب منتقل نمیشود .

فقط با کارتن های موادغذایی وشل های نوشابه وتخم مرغ و….ازانبارها به منازل ورستورانها را پیدا میکند.

*ریشه کنی سوسری آمریکایی یا سوسک درشت فاظلاب با استفاده ازسموم ترکیبی ارگانیک آلمان و انگلیس را از شرکت سمپاشی تضمینی آریا ( سمپاشی دات کام )  بخواهید.
شرکت سمپاشی ارگانیک آریا تنها واردکننده سموم ارگانیک ازکشورهای اروپایی به ایران می باشد و با ارائه خدمات تضمینی با قیمت مناسب درخدمت هم وطنان می باشد.
تلفن مشاور:09120917564
دکترمسرور

طبق امار و اطلاعات جهانی سوسری آلمانی با توجه به خصوصیات ژنتیکی که دارد قادر است نسبت به سموم مقاوم شود .به همین دلیل سمپاشی با سموم محلول و ابقایی ممکن است در وحله اول خوب به نظربیاد چون تعدادزیادی سوسک که آغشته به سم میشوند ازبین میروند. اما تعداد بیشتری درون درز و شکافهای منزل وتجهیزات پنهان هستند که نسبت به سم مصرف شده مقاوم میشوند و ضمن اینکه هیچ سمی در دنیا روی تخم سوسک تاثیر گذار نیست .

در بمباران هسته ای شهر هیروشیما تنها موجودات باقی مانده سوسری ها بودند که این موضوع حاکی ازاین است که تخم سوسری ها حتی درمقابل اشعه رادیواکتیو مقاوم هستند.
تنها راه موثرو مفید و بدون سمیت برای انسان و مواد غذایی جهت ریشه کنی سوسک ریز استفاده ازطعمه های ارگانیک وبیولوژیک می باشد. طعمه گذاری دراشکال پودر ی وژل توسط کارشناسان شرکت سمپاشی تضمینی آریا صورت میگیرد.

تلفن مشاور:09120917564

دکترمسرور

توجه داشته باشید که دیدن یک عدد سوسک درمنزل یا محل کار قطعا 100 برابر سوسک دیگر در پناهگاهای خود هستند .سوسکها ازنور و روشنایی گریزان هستند و همیشه درجاهای گرم و مرطوب و تاریک پنهان می شوند.
*درخصوص شناخت تخصصی جنس وگونه سوسکها یا سوسریها وبیماری هاییکه توسط آنها به انسان منتقل میشه به طورمفصل در قسمت مقالات
توضیح داده شده است.

سوسک ها دارای جسم مسطح و بیضی شکل هستند. بدن آنها در هنگام لمس چرب هستند و بسته به دمای محیط ممکن است گرم یا سرد باشند. سر سوسک ها کوچک هستند و کله آنها بوسیله یک ضربه گیر همچون پرونوتوم (یک نوع حشره) از آنها محافظت می کند.

سوسک ها دارای 6 پا بلند و سریع می باشند که به آنها تقریبا اجازه حرکت در هر نوع سطحی را می دهد.

پدهای موجود روی پاهای سوسک ها انها را در رفتن به تمام سطوح کمک می کنند که با استفاده از آنها می توانند روی سقف و دیوارها نیز به آسانی حرکت نمایند. دهان این حشره  رو پایین است و بعضی از انها دارای بال های مسطح بر پشت خود می باشند که البته همه آنها از این بال ها برای پرواز نمی توانند استفاده کنند.

 

سوسک
سوسک های حمام و فاضلاب در اصطلاح حشره شناسی با نام سوسری معروف هستند. از متداوترین آفات در بسیاری از خانه ها و ساختمان ها هستند .

1- بلاتلا ژرمانیكا و یا سوسری آلمانی : این سوسری مختص آشپزخانه ها بوده و اغلب دردسر رستوران ها و شیرینی پزی ها و منازل می باشد. این گونه نسبت به سموم معمول ایجاد مقاومت کرده است ، لذا جهت ریشکنی آن روش هایخاصی اخذ می شود.
2- پریپلانتا امریكانا و یا سوسری آمریکایی : همان سوسک های فاضلاب هستند که منشا فاضلاب دارند ، و جهت ریشکنی کامل علاوه بر مجاری فاضلاب محل های عبور و مرور این حشرات می بایست سم پاشی شود

سوسک ها شكم بند بند و بیضی شكل، بالهایی كه بطور متقاطع روی شكم قرار گرفته اند، رنگ قهوه ای بلوطی یا سیاه، اندازه ای بین یك تا پنج سانتیمتر.

سوسك ها پس از ورود به اماكن و مستقرشدن در محل مناسب شـروع به تخم ریزی می كنند. تخم سوسك به تـعـداد شـانزده تـا چهل و هشت عدد می باشد كه درون پوشش یا كپسولی قهوه ای و لوبیا مانند شامل دو ردیف مـوازی اتاقكهای حاوی تخم به نـام اائوتك (Ootheca) قراردارد.
سوسک كپسول ها را در محلهای تاریك و دور از چشم در شكاف ها و درزها گذاشته و یا به سطوح زیرین مـیز وصندلی یا تختخواب، جعبه چوبی و دیگر وسایـل بسته بـندی شده می چسبانند. كپسول ها بتدریج بزرگ شده، پس از مدتی سوسك های جوان سفید رنگ كوچك بدون بال از درون آن خارج می شوند.

از ابتدای تخـم ریزی تا خارج شدن نوزاد سـوسك (نـمف)، سی تا پنجاه روز طول می كشد. سوسری بالغ چند ماه تا یكسال زندگی می كند و در این مدت عمل تخم ریزی چندین بار تكرار می شود. سوسری ها منشا گرمسیری دارند اما برخی گونه های آنها در نواحی معتدل و نیز در قسمت هایی از خانه ها و ساختمان هایی كه هوای گرم و مرطوب و غذای كافی وجود دارد بسر می برند.

نحوه زندگی سوسک و سوسری ها

این حشرات مواد شیرین و نشاسته ای را ترجیح میدهند. آنها از شكر و شكلات های شیرین، شیر، پنیر، گوشت، نان و سایر غلات و نیز از مقوا، جلد كتاب، چوب های روی سقف، كفی كفش، لاشه سوسری های مرده و فلج، خون خشك شده و تازه، مدفوع، خلط، ناخن دست و پای افراد مریض و خوابیده تغذیه می كنند.
و اکثرا در نقاط درز دیوارها ، مبل ها ، آشپزخانه ها ، کابینت ، حمام ، توالت و … محل اختصاصی سوسک است .
برخی از سوسری هااز طریق راه رفتن و پرواز حركت كرده و نیز همراه وسایط حمل و نقل، كشتی و هواپیما مسافت های طولانی را طی میکنند.

راههای انتقال سوسک

جعبه بطری های نوشابه، كیسه های سیب زمینی و پیاز و سایر مواد غذایی كه بگونه ای نامناسب انبار شده اند، اماكن و منازل آلوده مجاور، – دودكش بخاریها
ســوســری ها با آلــوده كردن كـردن مـواد غذایی از طـریق عـوامـل بیمـاری زای مـوجود در توالت ها، زباله ها، و . . .، عامل انتقال :
– بیماری های باكتریایی: -اسهال – دیسانتری -وبا -تب تیفوئید
– بیماری های ویروسی: -فلج اطفال
– حمل تخم كرم های انگلی
و نیز واكنش های آلرژیك مانند ناراحتی پوستی، خارش، تورم پلك و ناراحتی های تنفسی را ایجاد می كنند.

راه های مبارزه با سوسک

– جمع آوری و نگهداری مواد غذایی در ظروف درپوشدار در كابینت و یخچال،
– استفاده از زباله دان های دردار و قابل شستشو و استفاده از كیسه زباله،
– مسدود كردن شكاف های كف اتاق ها،
– پاک کردن کلیه سطوح وسایل – ظروف با مواد پاک کننده

 

سمپاشی سوسک

روش های مبارزه با سوسک

  • مواد غذایی را درون یخچال نگهداری کنید.
  • زباله ها را هر روز از منزل خارج کنید.
  • کف اشپزخانه را با در پوش مناسب پر کنید.
  • اشپزخانه را هر روز بشویید ودر نمیز نگه داشتن ان کوشا باشید.
  • درز ها و روزنه های منزل را بپوشانید.
  • قبل از خروج از منزل اسپری حشره کش در محیط بزنید و چند ساعتی محیط را ترک کنید.
  • سمپاشی سوسک توسط شرکت معتبر و به صورت تخصصی و سمپاشی تضمینی با ضمانت نامه کتبی

سمپاشی سوسک