شماره آگهی : 103304

فاکتورها مهم بر قیمت سمپاشی

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

فاکتورها مهم بر قیمت سمپاشی سوسک و ساس :»در بین حشرات موذی گوناگونی که در محیط های شهری یافت می شوند٬ سوسک (سوسری) و ساس از جمله رایج ترین ها هستند.

رایج ترین سوسک ها، سوسک های بزرگ یا آمریکایی و سوسک های ریز یا آلمانی هستند. مکان های تاریک و مرطوب برای زندگی و رشد سوسک ها عالی هستند. سوسک های بزرگ معمولا در فاضلاب ها زندگی می کنند و در طول شب برای یافتن غذا بیرون می آیند. اما سوسک های ریز مبدا فاضلابی ندارند و عموما در کابینت ها و کارتن ها و جعبه ها زندگی و تخم ریزی می کنند.

ساس ها بیشتر در میان پارچه و پشم و وسایلی از این دست یافت می شوند. که می توانند باعث حساسیت های پوستی شوند. بر همین اساس ساس تخت خواب بسیار مشهور است.

سمپاشی ساس می تواند برای منازل مسکونی، خانه ها، اداره ها، ساختمان های تجاری و چندمنظوره استفاده شود. متخصصین سم پاشی می توانند در بازرسی، پاکسازی، سم پاشی و همچنین راهنمایی در مورد اقدامات پیشگیرانه به شما کمک کنند. ساس می تواند یک تخت از یک اتاق یا کل یک ساخمان را آلوده کند.

راه های مقابله با هر کدام البته متفاوت است. قبل از هر چیز بهتر است که با انجام فعالیت های پیشگیرانه از به وجود آمدن این حشرات و موجودات جلوگیری کرد اما در صورت بروز آن ها٬ می توان با انجام اقدامات تخصصی سمپاشی آن ها را از بین برد. قیمت سمپاشی سوسک و ساس به عوامل مختلفی بستگی دارد.

از جمله عوامل مختلف موثر در قیمت انجام خدمات سمپاشی می توان به مساحت ساختمان آلوده، زیربنای محل، نوع سوسک یا ساس، مدت زمان آلودگی به حشره و منطقه جغرافیایی محل ساختمان اشاره کرد.

تعداد اتاق ها
گاهی متخصصین سمپاشی نرخ های ثابتی جهت سمپاشی هر اتاق با تعداد معمولی مبلمان به صورت معمولی یا شدید دارند. بر این اساس هر چه تعداد اتاق ها بیشتر باشد، قیمت انجام کار نیز افزایش پیدا می کند.

شدت آلودگی
هر چقدر شدت آلودگی محیط به ساس بیشتر باشد، هزینه انجام سمپاشی نیز به دلیل افزایش میزان مصرفی سم و تعداد ساعات یا افراد سمپاشی افزایش می یابد.

مبلمان اضافی
هر چه تعداد مبلمان آلوده در اتاق بیشتر باشد، هزینه سمپاشی نیز بالاتر است. این افزایش قیمت به دلیل افزایش زمان سمپاشی و همچنین افزایش میزان سم مصرفی اتفاق می افتد.

به هم ریختگی

اگر وسایل اتاق ها نامرتب و به هم ریخته یا کثیف هستند، هزینه سمپاشی اتاق ها نیز افزایش می یابد. این افزایش قیمت به دو دلیل اتفاق می افتد. یکی میزان زمان بیشتر برای مرتب کردن فضا جهت انجام عملیات پاکسازی و سمپاشی و دیگری میزان سم بیشتر جهت سم پاشی وسایل اضافی.

بنایی و بازسازی
گاهی اوقات به دلیل نفوذ سوسک و ساس در تمامی لایه ها و جداره های دیوارها، کف یا سقف نیاز به شکافتن دیوارها یا سطوح است که در این صورت هزینه های بازسازی نیز به طور کلی به هزینه های شما اضافه خواهد شد.

نرخ ساعتی
برخی از متخصصین سمپاشی به جای محاسبه قیمت بر اساس متراژ و مساحت، بر اساس زمان موردنیاز برای انجام کار به صورت ساعتی خدماتشان را قیمت گذاری می کنند.

راهنمایی و مشاوره رایگان
برخی از متخصصین سمپاشی به صورت رایگان به شما راهنمایی و مشاوره می دهند تا بتوانید تصمیم درست تری در مورد سم پاشی محل موردنظر خود بگیرید.

برخی اقدامات پیشگیرانه
مواد غذایی را در ظروف ترجیحا دردار در کابینت و یخچال نگهداری کنید

استفاده از کیسه زباله و سطل های زباله قابل شست و شو و در دار

در جهت حذف چربی ها و مواد آلی که منابع تغذیه ی این حشرات هستند تمام سطوح، وسایل، ظروف و سطل های زباله را با آب و مواد شوینده بشویید.

در صورت وجود نم و رطوبت در جهت از بین بردن آن اقدام کنید.

شکاف های سطوح کف، دیوارها و سقف را مسدود کنید.

تمامی بسته بندی ها، کارتن ها، جعبه ها، شانه های تخم مرغ و همچنین البسه، قالی، پرده و مبلمان را قبل از ورود به ساختمان بررسی کنید


فاکتورها مهم بر قیمت سمپاشی