شماره آگهی : 103305

سمپاشی ساختمان و مراکز اداری و مسکونی

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

در فصل های مختلف دمای زمین تغییر میکند، حشرات مختلف از شیارها ، درزها و حتی سوراخ های لوله کشی و بقیه جاها به بیرون از ساختمان می آیند که پخش این حشرات در کل ساختمان فقط با سمپاشی ساختمان امکان پذیر می باشد .
اگر در ساختمان خود این حشرات را به تعداد یافتید حتما در اولین فرصت به دنبال سمپاشي ساختمان و منزل خود باشید که آسیب های بیشتری را هم برای سلامتی شما هم برای ساختمان شما وارد نکند .
این شرکت با بهره گیری از دانش روز و کادر متخصص و روش های نوین به روز دنیا بهره مند است در غیر اینصورت اگر از شرکت غیر حرفه ای در خواست اینکار را دارید باید بدانید که در آینده خطر بروز بیماری در کودکان و بزرگسالان ، خانم های باردار و افراد میانسال و… بیماری قلبی ، کلیوی ، ریوی و … آنها را تهدید می کند .
در اکثریت ساختمان ها کلنی حشرات ، محل زاد و ولد آنها و حتی حیوانات زیر زمینی در جاهای گرم مانند : مبل ها ، مبلمان خانگی ، مبل های راحتی ، حمام و آشپزخانه ها ، موتور خانه ها و همچنین اطراف لوله فاضلاب می باشد .
اقداماتی قبل از سمپاشی ساختمان صورت می گیرد عبارتند از :
-افراد در منزل از جمله کودکان و بزرگسالان درچار انواع بیماری نمی شوند و همچنین این افراد در هنگام سمپاشی محل مورد نظر را ترک کنید .
-در شرایط موجود اگر امکان داشت مواد غذایی را از محل سمپاشي خارج کنند که باعث فاسد شدن آنها نشود و یا اگر امکان خروج مواد غذایی از ان مراکز نبود حتما آنها را بپوشانید .
-حیوانات و پرندگان و هر نوع موجود زنده را از محل دور کنید .


سمپاشی ساختمان و مراکز اداری و مسکونی