شماره آگهی : 103307

سمپاشی موریانه

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

سمپاشی تضمینی موریانه
سمپاشی تضمینی موریانه

 

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه درتهران ، سمپاشی موریانه  شیراز و سمپاشی موریانه بوشهر. سمپاشی تضمینی موریانه .

ریشه کنی موریانه با روشهای کنترل ژنتیک وبیولوژیک توسط متخصصین گروه سمپاشی ارگانیک ایران.

روش کنترل ژنتیکی موریانه یکی ازموفق ترین وجدیدترین روشهای کنترل موریانه دردنیا می باشد. که توسط متخصصین شرکت سمپاشی ارگانیک ایران ابداع گردید.
تحقیقات و آزمایشات متعدد ما روی موریانه های سه استان موریانه خیز شیراز،یزدو بوشهر درسالهای اخیر ما را به نتایج جالب توجهی رساند.

ازمایشگاه تحقیات ژنتیک دربارسلونا باهمکاری شرکت سمپاشی تضمینی آریا ????????
ازمایشگاه تحقیات ژنتیک دربارسلونا باهمکاری شرکت سمپاشی تضمینی آریا

یکی ازاین نتایج تحقیق روی موریانه های موجود دراین مناطق مشاهده تغییرات چشمگیر شکل و قدرت آرواره های موریانه های زیرزمینی این مناطق بود که به دنبال تغییردرمصالح ساختمان سازی نظیر سیمان وسنگ و بتون ایجاد شده است . موریانه ها ازجمله حشراتی هستند که برای حفظ بقا نسل خویش قادرند درخود تغییراتی به وجودبیاورند که درمقابل شرایط نامساعد توان ماندگاری داشته باشند.
بروز پدیده خشکسالی درسالهای گذشته دراین استانها و به یک باره افزایش بارندگی های اخیر باعث ترشح هورمون سروتونین درموریانه ها و ملخ ها میگردد .
افزایش ترشح این هورمون سبب افزایش زاد و ولد موریانه ها و ملخ ها میشود و لذا جهت بدست آوردن غذا مجبورند ازیک منطقه به منطقه دیگر کوچ کنند ودرهین سفر نیز با وجود رطوبت مناسب و مواد غذایی دردسترس سرعت زاد و ولد این حشرات بیشتر میشود که خود این مسئله ای ایست که موادغذایی بیشتری طلب میکنند . دراین وضعیت این حشرات خسارت زیادی به محیط زیست انسانی زده وعنوان آفت به خود میگیرند.
هم وطنان ما درحالی درمقابل هجوم موریانه ها غافلگیر میشوند که با خیال راحت درخانه های نوساز خود درحال زندگی هستند. زیرا بر این باورند که خانه ای با مصالح مقاوم ازقبیل بتون وسیمان وسنگ وسرامیک ساخته اند و راه را برموریانه ها بسته اند.
علی رغم رعایت این موارد متاسفانه فراوان شاهد هجوم موریانه ها به داخل منازل و ساختمانهای جدید هستیم .ناراحتی و نگرانی ما زمانی بیشتر میشود که شاهد نگرانی ها و اضطراب هم وطنانی هستیم که حاصل یک عمرزحمت وتلاش خود را هزینه کرده تا سرپناهی برای خودوخانواده مهیا کند وبا ناباوری متوجه حضور موریانه درمنزل خود میشود.

چاره چیست؟

سمپاشی موریانه - سمپاشی تضمینی آریا
سمپاشی موریانه – سمپاشی تضمینی آریا

همیشه پیشگیری از ورود موریانه به ساختمانها بسیارآسانتر از ریشه کنی موریانه درمنزل می باشد.
تلفن مشاور:0912017564
توصیه ما به شما عزیزان این است که همیشه برای مقابله با موریانه از افراد متخصص و باتجربه علمی وعملی کمک بگیرید تا بهترین راه حل ممکن را دراختیارشما قراردهند.
آنچه ما را موفق ساخته تا برقله افتخار موفقیت در خدمت به ایران قراربگیریم پشتوانه علمی وتجربی وتلاش شبانه روزی تیم متخصص ومشاورین عالی ما است . تیم ما  شامل اساتید برجسته دانشگاه تهران و شیراز وهمچنین آقای دکتر نژادی استاد حشره شناسی دانشگاه مونیخ المان وسرکار خانم دکتر نقدی استاد برجسته سم شناسی ومحقق علوم ژنتیک دانشگاه بارسلونا کشور اسپانیا میباشند .

کنترل موریانه ها درحدی که مانع خسارت به ساختمانها و ابنیه های میراث فرهنگی هرکشوری شود وظیفه شرکتهایی میباشد که برای اینکار مجوز های لازم از وزارت بهداشت و درمان و جهادکشاورزی را دریافت کرده اند می باشد . و این امر در حالی باید صورت گیردکه منجربه نابودی موریانه ها نشویم زیرا نقش مفید موریانه ها درطبیعت بسیار با ارزش می باشد . وجود انها برای حفظ سلامت چرخه اکولوژیکی محیط زیست لازم وضروری می باشد.
تلفن مشاور:09120917564

قبل ازشروع کارساخت وساز منزلتان

فقط با یک تلفن به مشاورین ما

ازحضور ومشاوره رایگان متخصصین شرکت سمپاشی تضمینی آریا ( سمپاشی دات کام )  جهت پیشگیری ورود موریانه بهره مند شوید.
چنانچه متوجه حضورموریانه درمنزل یا محل کار خود شدید فقط با یک تلفن از شرموریانه برای همیشه راحت شوید.
سمپاشی وریشه کنی تخصصی موریانه را ازکارشناسان ما بخواهید.

 

سمپاشی موریانه به صورت تخصصی و با سموم مخصوص موریانه و سمپاشی تضمینی موریانه .مبارزه ، ریشه کنی تخصصی و موریانه زدایی .

موریانه از راستۀ Isoptera ، حشراتی با اندازه های کوچک که به صورت دسته جمعی زندگی می کنند. که به لحاظ زندگی و ساختار اجتماعی تکامل زیادی پیدا کرده اند.
موریانه ها مهم ترین آفت و نابود کنندۀ ساختارهای چوبی بخصوص در مناطق جنوبی ایران و اکثر شهرهای ایران به مانند اراک، اصفهان، خرم آباد، کوهدشت، کرمان، شیراز، قم، ساری، رامسر، چالوس، نائین، کاشان و … به شمار می آیند. بر اساس تحقیقات به عمل آمده ، موریانه ها سالانه بیش از دوهزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می کنند ، مهم ترین گونه از موریانه هایی که در ایران زیست می کنند موریانه های زیرزمینی هستند حرکات و ساختار زندگی آن ها در زیرزمین می باشد.

موریانه ها حشراتی اجتماعی هستند که در لانه ها به صورت کلونی یا به طور معمول در زیرزمین یافت می شوند که معمولاً در نزدیکی درختان ، کندۀ چوب ، انبارهای چوب ، پالت ها، پالت های چوبی، دیوارهای خشتی که ملات آن ها را عناصر چوبی مانند کاه و کلش پوشانده تغذیه می کنند. که در بحث بهسازی محیط جهت موریانه زدایی بسیار مهم و حیاتی می باشد.


سمپاشی موریانه