شماره آگهی : 103339

سمپاشی منازل

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

سمپاشی منازل – سمپاشی فاضلاب منازل – سمپاشی منازل در تهران ، شیراز، کرمان و بوشهر .

قابل ذکر است که شرکت سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) با استفاده از کادر مجرب و متخصص مطابق استاندارد های وزارت بهداشت وارد عمل شده .

این شرکت دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت می باشد  . تلاش آن در جهت دفع آفات و جانوران موذی، خانگی ،صنعتی ، باغی و شهری می باشد .

سمپاشی منازل و خدمت رسانی با قیمت مناسب به کلیه سمپاشی منازل ، ادارت ،بیمارستان ها ،سازمانها و … است.
شرکت سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) با استفاده از بی خطر ترین سموم بهداشتی و بکارگیری راهکارهای پیشرفته دفع آفات ( سمپاشی تضمینی و سمپاشی ارگانیک )  تلاش می کند که آرامش و آسایش خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

سمپاشی تضمینی

سمپاشی تضمینی : سمپاشی ساس تضمین کتبی رستورانها، شرکتها، منازل تهران، شیراز، بوشهر.09120326369 شرکت سمپاشی آریا چهر پارس بعد از سالها تجربه علمی و کاربردی در زمینه سمپاشی و حذف کامل حشرات و آفات غیر بهداشتی از محیط های خانگی و عمومی برای بالا بردن استانداردهای بهداشتی کشور شما هموطنان عزیز را در ریشه کنی کامل عوامل و جانوران مضر یاری خواهد کرد

سمپاشی منازل

 

سمپاشی منزل در اسرع وقت

موریانه ، ساس، کک، زنبور، سوسک فاضلاب، سوسک آشپزخانه، سوسک ریز ، پشه، مورچه از رایج ترین حشراتی هستند که به داخل منازل راه پیدا کرده و موجب سلب آسایش ساکنین می شوند.
گاهی مار، عقرب، رتیل، مارمولک و موش خانگی نیز در منازل دیده می شود. نادیده گرفتن موجودات موذی اشتباه بزرگی است که سلامت افراد خانواده ر را در خطر می اندازد. به محض دیدن مزاحم های کوچک با سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) تماس بگیرید تا مشکل را به صورت ریشه ای برطرف کنیم.

 

هزینه سمپاشی منزل

قیمت سمپاشی منازل با توجه به متراژ ساختمان برای هر متر مربع محاسبه شده و اعلام می شود. سمپاشی برای اماکن کوچکتر از ۵۰ متر مبلغ ثابتی در نظر می گیرند. تعرفه هزینه سمپاشی منزل سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام )  طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود.

کلیه سموم استفاده شده در این شرکت ارگانیک می باشد و دارای مجوز وزارت بهداشت هستند و سمپاشی منزل با رعایت نکات ایمنی انجام می شود. سمپاشی توسط این شرکت به صورت تضمینی صورت می گیرد . خدمات سمپاشی یک سرویس دائمی است که در همه ایام سال در سطح تهران ، شیراز ، کرمان و بوشهر ارائه می گردد .

سمپاشی ارگانیک

چرا سمپاشی تضمینی

تخصصی ترین مرکز مبارزه با آفات در ایران ، همگام با اروپا ، با 20 سال تجربه ، دارای جایزه جهانی مدیریت اروپایی ، با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، دریافت گواهی نامه های استاندارد بین المللی iso 9001 کیفیت و iso 4001 محیط زیست – OHSAS18001 ایمنی از شرکت B.Vفرانسه ، گواهی نامه iQs از انگلستان ، گواهی نامه از آکادمی steinbeis آلمان ، دارا بودن تیم تخصصی شامل : دکترای تخصصی در رشته حشره شناسی پزشکی ، بهداشت و محیط ، کشاورزی ،داروسازی و سم شناسی ، آسیب شناسی پزشکی، مدیریت محیط زیست ، ایمنی دامپزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز ، با شناخت و اشراف کامل بر چرخه بیولوژی حشرات و شناخت کامل انواع سموم و نحوه تاثیر آنها بر حشرات و شناخت بیماری های منتقله و استفاده از سموم صرفاً ارگانیک از شرکت bayer آلمان و ، TERRO آمریکا که دارای مجوز سازمان جهانی بهداشت WHO ، بدون بو و سمیت برای انسان و محیط زیست می باشند که فقط گونه هدف را از بین می برند.

دفتر تهران

خیابان وزراء – روبروی خیابان 37 وزراء – پلاک 108 ( مجتمع ولیعصر 1 ) – واحد 143

09120917564


دفتر شیراز

میدان اطلسی ، جنب بیمه دانا

07132263139 – 09179208486


دفتر بوشهر

چهارراه ولیعصر ، جنب بانک تجارت

07733120018 –

 


سمپاشی منازل