شماره آگهی : 103341

سمپاشی ارگانیک

شماره تماس : 09120917564

سمپاشی تضمینی آریا

سمپاشی ارگانیک و سموم مخصوص و بی ضرر .

یکی از عواملی که ممکن است مشکلاتی را بعد از سمپاشی ممکن است به وجود بیاید بوی بد و ضرر های احتمالی سموم برای اهالی به وجود می آورد . این ضرر های برای کودکان ، سالامندان و کسانی که مریضی قلبی و ریوی و حساسیت های پوستی دارند بیشتر است .

بدین منظور سمپاشی آریا ( سمپاشی دات کام ) که دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت نیز می باشد از سمپاشی ارگانیک با سموم بی ضرر و ارگانیک استفاده می کند .

سمپاشی ارگانیک
سمپاشی ارگانیک

سمپاشی آریا  ( سمپاشی دات کام ) آمادگی خود را جهت سمپاشی ارگانیک در تهران ، شیراز و بوشهر اعلام می نماید . کلیه سمپاشی های انجام شده توسط کارشناسان مجرب و به صورت سمپاشی تضمینی  صورت می گیرد.

سمپاشی تضمینی آریا ( سمپاشی دات کام ) با بیش از سال ها تجربه در زمینه خدمات سمپاشی با کادری مجرب با استفاده از بهترین سموم ترکیبی و ارائه خدمات ارگانیک آماده پاسخگویی به نیاز شهروندان عزیز است.

سمپاشی و دفع انواع آفات و حشرات با استفاده از سموم با کیفیت و مناسب جهت از بین بردن تمامی حشرات ماننده سوسک ، موریانه ، ساس و انواع آفات و جانواران موذی مانند موش در محیط های مختلف مانند منازل، انبارها، هتل ها و شرکت ها و رفع کامل آن با رعایت تمامی اصول ایمنی، زیست محیطی و بهداشتی و فیزیولوژیکی از جمله خدمات سمپاشی ارگانیک است.

حضور حشرات موذی از جمله مورچه، مورچه بالدار، ساس تختخوابی، انواع سوسک مانند سوسک زمینی و سوسک فرش و سوسک مبلمان،سوسک های ریز، شپش، ساس ها، موش خانگی، عنکبوت، انواع کک ها و کنه ها، بید لباس، رتیل ،آبدزدک، مارمولک و زنبور در محل های مختلف مانند منزل و محل کار و غیره از جمله مواردی هستند که رفع کامل آن نیاز به سمپاسی مناسب و حرفه ای محیط مورد نظر را دارد.


سمپاشی ارگانیک