شماره آگهی : 117100
نرم افزار مدیریت وحسابداری مطب و کلینیک دندانپزشکی سیب
نرم افزار سیب (کیوان دنت سابق) با بررسی تمامی نرم افزارهای دندانپزشکی در ایران و تحلیل آنها و درآوردن نواقص آنها و بررسی نرم افزار دندانپزشکی با نام AceDent تولید این نرم افزار را از سال 88 شروع نمود و پس از 2 سال تجزیه و تحلیل و بررسی و ارسال کارشناس به کلینیک های مختلف جهت مشاوره برای مکانیزه نمودن کلینیک و مطب های دندانپزشکی گام برداشت و درسال 90 ورژن 1 این نرم افزار تولید و به صورت تست در دست چند کلینیک و مطب قرار گرفت وپس از رفع اشکالات احتمالی و رفع نواقص در سال 91 با تولید ورژن 2 این نرم افزار جزو برترین نرم افزار های کلینیک دندانپزشکی در سایت www.armanet پورتال جامع نرم افزاری ایران قرار گرفت و از سال 91 تا 92 چارت گرافیکی 3 بعدی نرم افزار تکمیل گردید تا بر روی مانیتور های یونیت ها نصب گردد و بیمار و پزشک بتوانند طرح درمان و درمانهای خود را بصورت تاچ وارد کنند کلیه سطوح دندانها را با چرخش کامل مشاهده کنند.
جهت مشاهده نمونه خارجی آن به سایت :www.Ace-Dental.com وبه مشاهده قیمت واقعی نرم افزار در اروپا و ارزش واقعی آن دست یابید
این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده چشم گیری می باشد که به ذکر مواردی از آنها می پردازیم
پرونده بیماران :
1-امکان تشکیل پرونده و تکمیل مشخصات بیماران بصورت هوشمند و کاملا دقیق با امکان سیستم جستجو گر
2-سیستم تاریخچه پزشکی هوشمند که در صورت داشتن بیماری های خاص هنگام طرح درمان به اطلاع پزشک میرسد
3-سیستم طرح درمان با امکان دسته بندی و مدیریت درمانها بهمراه تعرفه آنها بهمراه چارت 3 بعدی دندانها
4-سیستم درمان بیماران که هنگام مراجعه بیمار به پزشک تکمیل میگردد با امکانات ویژه که بصورت اتوماتیک هم در چارت ثبت میگردد و هم به حساب مالی بیمار اعمال میگردد.
5-سیستم وقت دهی هوشمند مجهز به سیستم سامانه پیامکی جهت اطلاع رسانی بیمار و پزشک بصورت اتوماتیک
سیستم حسابداری :
1-امکان درج حسابهای مختلف کلینیک در صندوق و طبقه بندی هزینه ها و درآمد های کلینیک
2-سیستم چک و بانک برای وارد نمودن چک های دریافتی و صادره و همچنین وامهای دریافتی جهت خرید تجهیزات
3-محاسبه بدهی بیماران و طلب بیماران در صورت وجود
4-محاسبه سهم پزشک و سهم خاص پزشک (کسر از هزینه های صرف شده از قبیل لابراتوار خرید مواد مصرفی و..)
سیستم انبارداری :
1-سیستم کدینگ انبار جهت گروه بندی کالاهای انبار و طبقه بندی کالا و همچنین تعریف فروشندگان کالا
2-سیستم ورود کالا به انبار شامل نقطه سفارش کالا که امکان ارسال پیامک به فروشنده را هنگام کمبود کالا میدهد که سروقت کالاهای انبار بصورت اتوماتیک و کاملا هوشمندانه سفارش داده شود
3-سیستم مصرف کالا بهمراه امکانات ویژه
4-سیستم گزارش موجودی انبار و هزینه هایی که برای خرید کالاهای انبار صرف میگردد
سیستم لابراتوار :
1-امکان تعریف انواع لابراتوارها بهمراه تعرفه هر لابراتوار
2-امکان ارتباط قسمت درمان بیمار با لابراتوار جهت ارسال و دریافت کار بیمار
3-امکان ارتباط پیامکی جهت ارسال و دریافت کار
4-امکان محاسبه بخش مالی مرتبط با لابراتوار جهت اعمال شدن آن به حساب دکتر و یا کلینیک
امکانات جانبی :
1-سیستم پشتیبان گیری اتوماتیک جهت امنیت داشتن داده های کلینیک
2-سیستم ارسال پیامک
3-دفترتلفن
4-قابلیت پاسخگویی هوشمند به تلفن (سانترال)
4-امکان تعریف کاربران و سطح دسترسی برای نرم افزار تا مدیریت کلینیک برای کاربران نرم افزار سطوح دسترسی تعین نماید تا هر کاربر امکان مشاهده همه قسمتهای نرم افزار را نداشته باشد
5-امکان گزارش گیری اتوماتیک بر اساس نیازهای کاربران
ابزار های برنامه نویسی :
SqlServer 2008R2,Visual Studio2010,Stimul Report,Janus,Telerik
-نرم افزار حسابداری-همکاران سیستم-اخبار پزشکی-ارشد سال-حقوق سال-مدرک کارشناسی-برنامه ریزی-حسابداری رایگان-حسابداری پیمانکاری-مدیریت مطب