شماره آگهی : 117361

پرچم ، چاپ پرچم ، چاپ روی پرچم ، پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات ،پرچم اهتزاز ، پرچم سالنی

شماره تماس :




شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی ، پرچم با طرح دلخواه خود را حتی اگر یک عدد باشد تحویل بگیرید . آن هم با چاپ دیجیتال . حتی می توانید ابتکاراتی مانند چاپ تصویر چهره روی پرچم ها را به کار ببندید و اصلاً هم به محدودیت های چاپ فکر نکنید . چه یک عدد پرچم لازم داشته باشید و چه بیشتر ، ما خدمات چاپ پرچم را در اسرع وقت به شما ارائه می کنیم .
پرچم برای آژانس های مسافرتی ، خطوط هوایی ( ایرلاین ها ) و بنگاههای املاک و اتومبیل ، دفاتر نمایندگی بیمه ها ، نمایندگی خودروسازان داخلی و خارجی و . . .
هرچند که ما رنگ زرد سلطنتی که رنگ رسمی حاشیه پرچم می باشد را برای عموم پرچم ها توصیه می کنیم ، اما ریشه دوزی پرچم ها می تواند با رنگ دلخواه شما صورت پذیرد . عموم افراد رنگ یکسان با زمینه پرچم را برای حاشیه انتخاب می کنند .
پرچم تشریفات ایران ، پرچم سالنی ایران ، پرچم رومیزی ایران ، پرچم کتیبه ای ایران و پرچم اهتزاز ایران موجود است . با پایه های پنجه شیری و خورشیدی کوچک و بزرگ .
ارائه متنوع ترین پایه و میله پرچم های سنگی و فلزی . پایه پرچم استیل ، پایه پرچم رومیزی ، پایه پرچم شیشه ای ، پایه پرچم کریستال ، پایه پرچم دوتایی ، پایه پرچم سنگی ، پایه پرچم مرمر ، پایه پرچم نقره ای ، پایه پرچم طلایی ، پایه پرچم خاتم .
فروش میله و پایه پرچم به صورت جداگانه یا همراه با پارچه چاپ شده و چاپ نشده .
ارسال به سراسر ایران یا تحویل در نمایندگی شهرستان شما .
شما می توانید طرح خود را به صورت آنلاین روی سایت نوین نقش آپلود کنید و سفارش خود را در محل دلخواه تحویل بگیرید یا هدیه دهید .
همچنین می توانید برای دریافت سفارش خود به صورت حضوری مراجعه فرمایید . کارشناسان ما در فضایی مناسب ، پذیرای شما خواهند بود .
چاپ روی پرچم ، بسته به جنس پارچه پرچم و موعد دریافت درخواستی مشتری ، با دستگاه های گوناگون و نوع چاپ های متفاوت صورت می پذیرد . از ساتن تا مخمل . از یک روز تا یک هفته . از شابلون تا غلطک و پرس . از سیلک تا دیجیتال .
نوین نقش به موسسات خیریه و دانشجویان ، تخفیف می دهد .
سازمان ها و شرکت ها هم به واسطه سفارش تیراژ بالا می توانند از تخفیف نوین نقش بهره مند شوند .
نوین نقش دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد . ( قابل استعلام )
با صد ها نمونه کار سازمانی و دولتی در زمینه چاپ انواع پرچم ها .
آماده همکاری با کانون های تبلیغاتی ، آتلیه های عکاسی ، افراد گرافیست ، دفاتر فنی و مجموعه های مرتبط با چاپ ، تبلیغات و بسته بندی .
اگر سوالی دارید یا فقط قصد استعلام قیمت دارید ، هم اکنون با ما تماس بگیرید ؛ مشاور و پاسخگوی شما خواهیم بود .


 پرچم ، چاپ پرچم ، چاپ روی پرچم ، پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات ،پرچم اهتزاز ، پرچم سالنی