شماره آگهی : 118818

نرم افزار حسابداری و اتوماسیون بتن ، شن شویی ، سیمان ( مبتنی بر سیستم RFID )

شماره تماس :




امروزه نرم افزارهای متنوعی در خصوص تولید ، نگهداری و یکپارچه سازی داده ها تولید و به بازار عرضه شده است . بزرگترین شرکت ها نیز در این عرصه فقط توانسته اند نرم افزارها را با توجه به سلایق عمومی در صنعت تولید و یکپارچه سازی به بهره وری برسانند و هیچ دقت لازم جهت خصوصی سازی یک صنعت را بر پایه کار خود هدفمند نکرده اند . اگر بنا به یک شغلی ، نرم افزار خاصی تولید شده است ، یا آنقدر از نظر کمی و کیفی پایین است که کاربران و مدیران حرفه ای هیچگونه علاقه ای به آن ندارند و یا آنقدر قیمتش بالا است که توجیهی جهت درخواست و اجرایی وجود ندارد .

صنعت تولید بتن آماده ، یکی از صنایعی است که کاملا مصرفی بوده و هر چه رو به آینده و تکنولوژی برویم ، باز هم این صنعت حرمت و اهمیت خود را داشته و صاحبان صنایع آن ، یا به نحوی ترقی کرده اند و یا صاحبان جوانتری پا به عرصه این صنعت گذاشته اند .

حال یک نرم افزار اتوماسیون چه امکاناتی را می تواند در یک جمله برای صاحبان صنایع به دنبال داشته باشد ؟ پاسخ آن را می توانیم چنین بیان کنیم که :

ثبت و نگهداری اطلاعات مالی و حسابداری ، ورود و خروج مصالح و مواد اولیه جهت تولید ، ورود و خروج میکسرها ، کارکرد بچینگ ها در سه نقطه ( دفتر کارخانه ، اینترنت ، محیط کارخانه )

داشتن اطلاعات کامل و ثبت شده در دفاتر کارخانه و محیط کارخانه ، بصورت یکجا برای مدیران ، یکی از مهمترین قسمت های نرم افزار اتوماسیون بلوط می باشد که توسط هیچ شرکتی تا کنون بدینگونه طراحی نشده است . به این شکل که تمامی کاربرانی که در محیط دفتر کارخانه ، اطلاعات مالی خود را ثبت می کنند ، و تمام کاربرانی که در محیط کارخانه نیز اطلاعات خود را ثبت می کنند ، همه و همه یکجا بر روی سیستم مدیران قابل رویت بوده و مدیران می توانند بصورت آنلاین ( با داشتن اینترنت ) و حتی آفلاین ( بدون نیاز به اینترنت مداوم ) ، اطلاعات ثبت شده را لحظه به لحظه در اختیار بگیرند و مدیرت کنند .

نرم افزار اتوماسیون بلوط شامل 2 نرم افزار و 3 پایگاه داده می باشد .

نرم افزار شماره 1 : نرم افزار حسابداری بلوط جهت ثبت تمامی محاسبات مالی شرکت اعم از (ثبت مشتریان ، راننده ها ، کاربران ، اسناد دریافتی و پرداختی ، ثبت اسناد دستی و اتوماتیک ، چک و بانک ، حقوق و دستمزد به همراه گزارشات کامل و متنوع ، ثبت قراردادهای مشتریان و محاسبات مالی ، به همراه فاکتورها ) و همچنین گزارش کاملی از نرم افزار شماره ( کارکرد میکسرها ، بچینگ ها ، ورود و خروج بتن و مصالح ورودی و موارد اولیه و ... ) 2 که در ذیل توضیحات آن بصورت کامل آورده شده است .

نرم افزار شماره 2 : نرم افزار اتوماسیون بلوط که در ابتدای ورود به آن ، کلیه اطلاعات و قراردادهای ثبت شده در نرم افزار شماره 1 را از طریق اینترنت دریافت کرده و در خود جای می دهد . حال کاربران می توانند قراردادها را برنامه ریزی کرده و به راننده ها اختصاص دهند . تمامی ورود و خروج راننده ها بر اساس دستگاه RFID چک شده و نیازی به ثبت دستی نمی باشد . تمامی عملیات ثبت شده برای نرم افزار شماره 1 ارسال شده تا مدیر بتواند گزارشات متنوعی از نرم افزار شماره 1 برای خود تهیه نماید .

پایگاه داده 1 و 2 : پایگاه داده 1 و 2 مختص ذخیره نرم افزار شماره 1 و 2 می باشد . هر نرم افزار که بر روی سیستم خود نصب باشد ، به صورت مجزا برای خود یک پایگاه داده داشته و نیازی به داشتن اینترنت مداوم نیست . قطعی اینترنت در هر شرایطی ، هیچگونه مشکلی در روند کار نخواهد داشت . هر سیستم اطلاعات را در خود ذخیره می کند و زمانی که اینترنت وصل باشد ، اطلاعات مورد نیاز را برای سیستم دوم ارسال می کند .

پایگاه داده 3 : این پایگاه بر روی اینترنت بوده و محل ذخیره اطلاعات دو سیستم اصلی می باشد . همیشه اطلاعات ثبت شده در دفتر کارخانه و محیط کارخانه در این پایگاه ذخیره می شوند
 نرم افزار حسابداری و اتوماسیون بتن ، شن شویی ، سیمان ( مبتنی بر سیستم RFID )