شماره آگهی : 146007

نرم افزار مدیریت و حسابداری عکاسی

شماره تماس :




رخساره،نرم افزار مدیریت و حسابداری آتلیه و عکاسی ها:
نرم افزار مدیریت،حسابداری و رزرو نوبت رخساره ویژه ی آتلیه ها و عکاسی ها، تولید شرکت پارسا فن پردازان آتی ساز (سورس آی تی) با شماره ثبت 455776 میباشد که با توجه به شناخت و تجربه ی چندین ساله شرکت در زمینه های سالن های زیبایی،مزون ها و آتلیه ها، نرم افزار جامع،آسان و کاربردی می باشد.
نرم افزار رخساره کار را برای مدیریت و ارتباط بهتر با مشتری بسیار آسان کرده و باعث سرعت و دقت بیشتر در ارائه خدمات و همچنین جذب بیشتر مشتری میگردد.

حسابداری :

در نرم افزار رخساره میتوانید به راحتی و بدون داشتن اطلاعات حسابداری برای مشتریان خود فاکتور صادر کنید و در صورت نیاز درصد یا پورسانت کارمندان خود را در فاکتورها ثبت نمایید.
امکان مشخص نمودن واریزهای نقدی و بانکی و همچنین استفاده از اسناد مختلف بانکی مانند چک درنرم افزار وجود دارد.
گزارش های نموداری و اماری و همچنین امکان محاسبه حقوق ،مساعده،هزینه ها و سود از ارائه خدمات و فروش کالا در نرم افزار وجود دارد.

مدیریت :

یافتن اطلاعات مشتریان مانند سوابق مالی، فایل ها و تصاویر مرتبط با مشتری، تاریخ های ارائه خدمات به مشتری و ... به راحتی در نرم افزار رخساره انجام میگردد. و همچنین مدیریت دسترسی کاربران به بخش های مختلف نرم افزار،مدیریت پیشرفت و چگونگی جذب یا دفع مشتریان توسط کارمندان و .. در نرم افزار وجود دارد.

سرعت ودقت در کار، از مزایای نرم افزار رخساره می باشد به صورتی که تقریبا تمامی کارهای ثبت مشتری و نوبت دهی به صورت اتوماتیک میباشد و اشتباهی از جانب کاربر در کار با نرم افزار رخ نمی دهد. کاربری آسان از دیگر مزایای این نرم افزار است که نیاز به تخصص رایانه و حسابدرای ندارد.
هم اکنون نرم افزار رخساره در بزرگترین مراکز زیبایی ،مزون،آتلیه ،مجموعه های ورزشی و ماساژ تهران و بیش از 20 شهرستان مشغول به کار است .

جهت مشاهده قیمت و امکانات به سایت www.akskar.ir مراجعه فرمایید
09124472830
09334472830
02166561564
02166561570

قیمت: در وب سایت نرم افزار
 نرم افزار مدیریت و حسابداری عکاسی