شماره آگهی : 146868

برگزاری دوره آموزشی خلاقیت و کارآفرینی کودکان

شماره تماس :




برگزاری دوره آموزشی خلاقیت و کارآفرینی کودکان

برای اولین بار در استان گیلان دوره آموزشی خلاقیت و کارآفرینی ویژه کودکان 6 تا 9 ساله در مجتمع علم و صنعت لاهیجان برگزار می گردد. در این دوره هوش مالی، خلاقیت و کارآفرینی به وسیله داستان، پوستر و بازیهای گروهی جذاب به کودکان آموزش داده می شود. این دوره براساس استاندارد بین المللی موسسه کار و تامین اجتماعی برگزار شده و به هر یک از کودکان عزیز بسته آموزشی حاوی کتاب، بازی، پوستر و راهنمای آموزش ارایه می گردد. مجتمع علم و صنعت لاهیجان دارای مجوز رسمی آموزش خلاقیت و کارآفرینی کودکان از موسسه کار و تامین اجتماعی می باشد.

آدرس ثبت نام: لاهیجان- خیابان 22 آبان- کوچه صفا -روبروی دبیرستان شایستگان تلفن: 42240057
دوره آموزشی بورس و تجارت الکترونیک ویژه نوجوانان

برای اولین بار در استان گیلان دوره آموزشی بورس و تجارت الکترونیک ویژه نوجوانان 12 تا 16 ساله در مجتمع علم و صنعت لاهیجان برگزار می گردد. این دوره براساس استاندارد آموزشی مهندسین فردای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود. دراین دوره آموزشی نوجوانان با اصول سرمایه گذاری در بورس و همچنین اصول تجارت الکترونیک آشنا می شوند.

برگزاری دوره آموزشی تخصصی اتوکد الکتریکال

برگزاری دوره آموزشی اتوکد الکتریکال

اولین دوره آموزش تخصصی اتوکد الکتریکال با شرکت مهندسین رشته برق و الکترونیک در مجتمع علم و صنعت لاهیجان آغاز گردید. نرم افزار Autocad Electrical یک نرم افزار از خانواده اتوکد می باشد که برای طراحی نقشه های سیستم های الکتریکی و تابلو برق استفاده می شود.آموزش این نرم افزار در یک دوره 8 هفته ای انجام می شود و مهارت آموزان پس از پایان این دوره توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی سیستم های الکتریکی و مدارهای فرمان و قدرت و تابلو برق را خواهند داشت. مدرس این دوره جناب آقای مهندس علیرضا صادق نژاد می باشند.

برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته سرمایه گذاری در بورس

برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته سرمایه گذاری در بورس
برای اولین بار در استان گیلان دوره آموزشی آشنایی با سرمایه گذاری در بورس به صورت رایگان در مجتمع علم و صنعت لاهیجان برگزار می گردد. در این دوره آموزشی اصول و مبانی سرمایه گذاری، مبانی بورس اوراق بهادار و همچنین تحلیل مقدماتی بنیادی سهام آموزش داده می شود. در ادامه این دوره ، دوره های آموزشی تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال برای علاقمندان برگزار می شود.

آدرس ثبت نام: لاهیجان- خیابان 22 آبان-کوچه صفا- روبروی دبیرستان شایستگان تلفن: 42240057




 برگزاری دوره آموزشی خلاقیت و کارآفرینی کودکان