شماره آگهی : 149757

بیمه تامین آتیه فرزندان

شماره تماس :




بیمه تامین آتیه فرزندان
یکی از برنامه ریزی های اکثر خانواده ها سرمایه گذاری برای آینده فرزندان تازه به دنیا آمده است. اکثرا تصمیم ها در چند ماهه اول وحتی چند سالی پابرجاست وشما مبلغی معین را واریز می کنید، اما بعد از مدتی بهانه های مختلف و سهل انگاری در پرداخت ،ادامه ی این سرمایه گذاری متوقف می شود.
بیمه ملت برای اینکه این سرمایه گذاری از سوی شما متوقف نشود ؛بیمه تامین آتیه فرزندان را اختصاص داده است.بدین صورت که اگر به عنوان مثال شما برای کودک یک ساله خود، سالی 600 هزار تومان توسط پس انداز کنید، این کودک در سن 25 سالگی سرمایه ای معادل یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان خواهد داشت.
این بیمه همان بیمه عمر و سرمایه گذاری است با این تفاوت که بیمه ملت برای رده سنی 3 ماهه تا 10 ساله این نام را به آن اختصاص داده بنا به مزایایی که در ذیل ذکر شده است.
مزایای بیمه تامین آتیه فرزندان:
- با پرداخت حداقل سالی 600 هزار تومان می توان آینده فرزندان خود را تامین کرد و هزینه های تحصیل در بهترین دانشگاههای دنیا،هزینه راه اندازی کسب و کاری جدید،هزینه ازدواج،هزینه تامین مسکن،هزینه تامین جهیزیه و... را تامین کرد.
- در این بیمه نامه می توان تا انتهای قرارداد حق برداشت را به فرزند نداد و والیدن آن تصمیم گیرنده در ادامه و یا اتمام بیمه نامه باشند و مبلغ نهایی نیز به حساب والدین واریز شود تا با صلاح دید آنها هزینه گردد
- در این بیمه نامه در صورتی که پدر یا مادر کودک دچار از کارافتادگی گردد .از آن لحظه به بعد از پرداخت حق بیمه معاف شده و در انتهای قرارداد کل مبلغ پیش بینی شده به آنها پرداخت می گردد.
- تخصیص سود سرمایه گذاری حداقل 18 درصد و سود مشارکت در منافع در هر سال به مبالغ سرمایه گذاری شده ( در سال 92 سود 30.75 درصد به بیمه گذاران پرداخت گردید بالاترین نرخ سود در صنعت بانک و بیمه)
- امکان دریافت وام از پایان سال دوم تا انتهای قرارداد
- امکان دریافت کارت اعتباری خرید اقساطی با قابلیت شارژ مجدد
برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید از طریق تلفن و یا بصورت حضوری با ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر : ميدان پونك - مجتمع تجاري بوستان - ورودي سي - طبقه دوم - واحد 754 اداري - بیمه ملت رضا حيدري

شمارهای تماس : 09128900752
شماره ثابت : 3-02144498931
-خدمات بیمه ای-شخص ثالث-برنامه ریزی-ایرانسل جدید-کارت ویزیت-پیش ساخته-بیمه توسعه-فروش اقساطی-حقوق سال-بیمه عمر-بانک اطلاعات
 بیمه تامین آتیه فرزندان