شماره آگهی : 159038

گوشی منشی یالینک

شماره تماس :




شرکت یالینک یکی از کمپانی های تولید کننده گوشی های تلفن آی پی در دنیاست و کسب رتبه دومین برند پرفروش در سال 2014 توسط شرکت یالینک نشان از توجه کامل این شرکت به خواسته های مشتریانش دارد. در این میان گوشی های T46G و T48G به عنوان گوشی های منشی یالینک با دارا بودن 6 اکانت SIP و کیفیت صدا و تصویر HD، پشتیبانی از رابط هدست بلوتوث، داشتن پورت گیگابیت و تعداد زیادی کلید قابل برنامه ریزی و از همه مهمتر قابلیت استفاده در سیستم های ارتباطی یکپارچه(UC) و مزیت های کم نظیر دیگری که به سختی می توان همگی آن ها را با هم روی یک گوشی تلفن تحت شبکه پیدا کرد، بهترین گزینه برای مدیران ارشد و کاربران پاسخگو در مراکز تماس حرفه ای هستند.
از دیگر گوشی های منشی یلینک، گوشی تلفن T29G می باشد که محصولی کاملا متمایز با دیگر تولیدات کمپانی یلینک است. تلفن T29G یالینک دارای کیفیت و دوام بالاست. قابلیت هایی مثل پشتیبانی از 16 کاربر SIP ، ده کلید سخت افزاری با قابلیت برنامه ریزی به صورت 27 کلید نرم افزاری، پشتیبانی از دانگل USB و چندین و چند ویژگی دیگر این محصول باعث افزایش توان عملیاتی کاربری خواهد شد که از T29G استفاده می کند.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند نماینده فروش محصولات معتبرترین برندهای ویپ مانند یالینک (Yealink)، نیوراک (Newrock)، AEI، RTX، هد ست های وی تی ، کارت های تلفنی ساینوی ، پلی کام و لایف سایز در ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس :
تلفن های تماس
021-88682454
021-4956
فکس : 88583140-021
آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان 38 ام ، کوچه یاس ، بن بست کیمیا ، پلاک 3 ، واحد 3

ایمیل بخش فروش: Sales@kavatelecom.net
-گوشی منشی یالینک -گوشی یالینک -گوشی تلفن آی پی-گوشی آی پی یالینک - Yealink
 گوشی منشی یالینک