شماره آگهی : 160013

طراحی مدرن و چاپ تضمینی بنــر و تابلوهای تبلیغاتی در گیلان

شماره تماس :




بنــر تبلیغاتی موفق بنــری است که با ترکیب بندی تصاویر و متون به صورتی هنرمندانه و در قالبی گرافیکی پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برساند.
امروزه بنـر به عنوان یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است و به علت داشتن مزایایی چون قیمت مناسب، دسترسی آسان و چاپ سریع جایگاه ویژه ای در تبلیغات و بازاریابی دارد.
یک بنـر تبلیغاتی کاربردهای متفاوتی در حوزه های مختلف دارد از جمله : بنرهای شهری، اعیاد و مناسبت های مذهبی، بنرهای نمایشگاهی، انتخاباتی، جشنواره ها و ...
بنابراین طراحی اصولی و هدفمند یک بنر می تواند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب ایفا کند.

فلكسی یا فلکس متريالی است كه برای تابلوهای سردر مغازه ها، فروشگاهها، تابلوهای عابر پياده، برخی بيلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهايی كه لامپ مهتابی دارند استفاده ميشود .
متريال فلكسی نور را از خود عبور مي دهد از این رو معمولا کمی تیره تر از بنر چاپ میشود، دلیلش هم وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است، در حالی كه بنر اين قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده مي شود.
کانون آگهی و تبلیغات نقش آماده ارائه بهترین خدمات طراحی و چاپ بنر و تابلوهای های سفارشی شما با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن میباشد.
-چاپ بنر-طراحی مدرن بنر-طراحی بنـرهای تبلیغاتی-طراحی حرفه ای بنر رشت-طراحی مدرن تابلوهای تبلیغاتی-چاپ تضمینی بنــر-طراحی و چاپ تضمینی بنــر -طراحی تابلوهای تبلیغاتی در رشت-طراحی تابلوی سر در مغازه ها-طراحی و چاپ تابلوی فروشگاهها-طراحی و چاپ بيلبورد رشت-طراحی و چاپ فلكسی رشت-طراحی و چاپ بنرهای شهری-طراحی و چاپ بنرهای شهری رشت-طراحی و چاپ بنرهای مذهبی-طراحی و چاپ بنرهای انتخاباتی-طراحی و چاپ بنر جشنواره ها-قیمت مناسب چاپ بنر-طرح بنر-چاپ دیجیتال-چاپ دیجیتال
 طراحی مدرن و چاپ تضمینی بنــر و تابلوهای تبلیغاتی در گیلان