شماره آگهی : 163145

حکاکی با سرعت بسیار بالا

شماره تماس :




شرکت توانمتد سازی صنایع ایران ( تسا )
نماینده انحصاری محصولات کریستال ساین ( Crystal sign ) در خصوص فروش و پشتیبانی دستگاههای برش و حک Co2 / برش و حکاکی فایبر با سابقه 10 ساله و نصب بیش از 1000 دستگاه در حال کار در سطح کشور
در حال حاضر شرکت های متعددی در آمریکا، آلمان، انگلیس، چین و… در حال تولید سورس لیزر در توان های مختلف می باشند. و مسلما کیفیت، طول عمر و پایداری سورس های لیزر ساخته شده مشابه نخواهد بود. عامل کلیدی در طول عمر و کیفیت سورس لیزر فیبرنوری، دیودهای لیزر و کابل فیبر نوری می باشد. از مهمترین شرکت های تولید کننده سورس لیزر در دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1- شرکت IPG: بزرگترین و بهترین تولید کننده لیزرهای فیبر نوری در توان های 5 تا چند صد کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی، سوپر پالسی و ….
شرکت IPG محصولات خود را در 3 کشور آمریکا، آلمان و روسیه تولید و عرضه می نماید. و در رده مشهورترین سازندگان لیزر فیبر نوری به شمار می آید.
2- شرکت SPI: این شرکت واقه در انگلستان بوده و رنج های مختلفی از لیزرهای فیبرنوری را برای کاربردهای صنعتی تولید می نماید. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی بروخوردار هستند.
3- شرکت Raycus: این شرکت اولین و بزرگترین شرکت تولیدکننده سوری لیزر فیبرنوری در توان های 5 تا 5 کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی و … در چین می باشد. محصولات این شرکت هم اکنون از نظر کیفیت، طول عمر و پایداری نتایج قابل قبولی داشته است.
4- شرکت Max : این شرکت از پیشتازان تولید سورس در گشور چین میباشد که از دود های امریکایی در تولید سورس استفاده میکند و در رقابت قیمیت بین همکاران نیز پیشتاز تر می باشد .
ضمنا به دلیل ساخت سورس لیزر در چین، امکان گارانتی و سرویس دهی بهتری نسبت به سورس های اروپایی برای انها فراهم می باشد.
دستگاههای فایبر شامل یکسال گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
نصب راه اندازی و اموزش به صورت رایگان می باشد
تحویل کمتر از یک هفته کاری می باشد
قابلیت نصب سیستم روتاری جهت حکاکی روی قطعاتی چون انگشتر و النگو
قابل ذکر است که شرکت های دیگری در چین سورس لیزر فیبر نوری تولید می نمایند که از نظر کیفیت و قیمت نسبت به محصولات شرکت MAX پائین تر می باشند.
دستگاه لیزر حکاکی فایبر دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش. و آموزش رایگان کار با دستگاه می باشد .
-حک لیزر فایبر حک سریع لیزری فایبر حکاکی سریع لیزری فایبر حک طلا با لیزر فایبر حکاکی طلا با لیزر فایبر حک طلا توسط لیزر فایبر حکاکی طلا توسط لیزر فایبر حکاکی کاراکتر کوچک با لیزر فایبر حک کاراکتر کوچک با لیزر فایبر لیزر حکاکی فایبر لیزر حک فایبر دستگاه لیزر حکاکی فایبر دستگاه لیزر حک فایبر دستگاه لیزر حکاکی طلا لیزر حکاکی فیبر لیزر حک فیبر لیزر حکاکی فایبر لیزر حک فایبر دستگاه لیزر حکاکی فلز دستگاه لیزر حکاکی فلزات دستگاه لیزر حکاکی نقره دستگاه لیزر حکاکی سنگ دستگاه لیزر حکاکی روی سنگ دستگاه لیزر حکاکی روی طلا دستگاه لیزر حکاکی نقره دستگاه لیزر حکاکی قطعات دستگاه لیزر حکاکی روی قطعه فلزی دستگاه لیزر حکاکی بارکد دستگاه لیزر حکاکی سریال نامبر دستگاه لیزر حک سریال نامبر دستگاه لیزر حک شماره سریال
 حکاکی با سرعت بسیار بالا