شماره آگهی : 166546

ماینر باکس سایلنت 6 عددی سری KA+

شماره تماس : 09124912145

باکس ماینینگ شش عددی سری KA برای ۶ ماینر از متریال مناسب و استراکچر قوی جهت تحمل بارهای وارده توسط اساتید حرفه ای در شرکت تجارت الکترونیک هومان شرق بومی سازی شده است . شالوده اصلی این محصول از انت باکس های کمپانی بیت مین کپی برداری شده است و تمامی الزامات کمپانی بیت مین در طراحی ماینرها با تمامی ریزه کاریها در آن لحاظ شده است و برای تمامی انواع ماینرهای داخل ایران مورد آزمایش قرار گرفته است .

از لحاظ اندازه این باکس ۸۵ در ۹۰ ( طول و عرض ) ساخته شده است و ارتفاع آن ۷۵ است ( با توجه به سفارش مشتری تا حدودی قابل تغییر است ) و با استفاه از کاتالوگ نصب و راه اندازی آن تنها در چند ساعت امکان پذیر است .

این محصول امکان استفاده برای فارم هایی که از برق تک فاز و سه فاز استفاده میکنند را دارا میباشد .

دوربین HD نظارتی در داخل باکس این امکان را به شما میدهد که با استفاده از اپ موبایلی نصب شده روی گوشی خود در هر لحظه توسط نشانگر دما و رطوبت موجود در باکس بصورت آنلاین و در لحظه از دما و رطوبت فارم خود اطلاع حاصل نمایید . همچنین این دوربین دارای امکان تنظیم کردن دزدگیر حرکتی روی خود را دارا میباشد و اگر در محیط فارم در زمانی که شما تنظیم کرده اید توسط حسگر خود حرکتی احساس نمود در لحظه آنرا روی گوشی به شما هشدار میدهد و آلارم روی خود دوربین نیز به صدا درمی آید .

از امکانات دیگر سایلنت باکس سری KA وجود محافظت دمایی است .بدین صورت که درون تابلوبرق تخصصی فارم کنتاکتور و ترمومتر وجود دارد که دارای سنسور دمایی است و اگر دمای محیطی که سنسور درون آن قرار گرفته است از دمایی که شما در روی ترمومتر تنظیم کرده اید بالاتر رود بصورت خودکار جریان اصلی ورودی برق را قطع مینماید و با توجه به اینکه دمای بالای محیط یکی از عوامل خرابی ماینرها است از آن جلوگیری میشود و همچنین از وقوع آتش سوزی داخل فارم از این طریق می کاهد .

همانطور که میدانید دلیل اصلی سوختن پاور ماینرها هنگامی است که جریان برق اصلی قطع شده است و در دو ثانیه اول وصل جریان برق به دلیل نوسانات و تغییرات در آن ، پاور ماینرها آسیب میبیند . برای جلوگیری از آسیب دیدن پاور ماینرها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه شما عزیزان ، داخل تابلوبرق فارم از کنترل فاز و تاخیر دهنده زمانی استفاده شده است . بدین صورت که هنگامی که جریان برق قطع میشود و بعد از وصل آن توسط کنترل فاز در وصل جریان زمانی بین ۶ تا ۲۴۰ ثانیه تاخیر داده میشود و در باکس های با برق سه فاز تا هنگامی که هر سه فاز بطور کامل متقارن نشوند جریان برق اصلی وصل نمیشود و بدین طریق از آسیب به پاور ماینرها جلوگیری می شود .

از امکانات دیگر تعبیه شده درون باکس استفاده از فوم پلی اورتان و شانه تخم مرغی است که علاوه بر کاهش صدای ماینرها ، امکان آتش سوزی داخل فارم را بسیار کم میکند .

پس از ثبت خرید در سایت و بلافاصله پس از پرداخت مبلغ محصول ، توسط شرکت تجارت الکترونیک هومان شرق برای شما ، پیش فاکتور رسمی با مهر شرکت صادر و در واتس آپ برای شما ارسال میشود ( یا در محل شرکت تحویل شما میشود ) که زمان ارسال باکس در آن مشخص شده است . از زمان تحویل باکس ، شما یک هفته زمان تست دارید و اگر به هر دلیل از ماینر باکس خود رضایت نداشتید پس از تحویل آن به محل کارگاه شرکت در پاکدشت و کسر هزینه های حمل باکس ، کل مبلغ پرداخت شده شما بدون هیچ بهانه ای برگردانده میشود .

خب دوستان و همراهان عزیز ؛

پس از حدود یک سال که از بومی سازی این محصول میگذرد و ساخت بیش از ۱۲۰ عدد از این ماینینگ باکس در تمامی ظرفیتها ، افتخار این شرکت این است که حتی یک نمونه مرجوعی از آن ( با توجه به اسناد قابل ارایه در شرکت ) وجود ندارد که این خود دلیلی بر طراحی صحیح و حرفه ای آن است .
ماینر باکس سایلنت 6 عددی سری KA+