شماره آگهی : 169085

پکییج جامع مهندس حرفه ای تاسیسات

شماره تماس :




خانه تاسیسات (گروه فرهنگی-آموزشی مهندس رامین تابان)
موفقیت قاعده دارد...

شروع ثبت نام دوره:
پکیج جامع مهندس حرفه ای تاسیسات (پکیج طلایی طراحی،اجرا و نظارت) ویژه شهریور، مهر و آبان 1395
بهترین مسیر برای اشتغال موفق و پایدار

با وام آموزشی و امکان پرداخت نقدی و اقساطی شهریه دوره‌ها

مشاوره و ثبت نام:
02186020173
02186020114
ثبت نام آنلاین:
http://hvachouse.ir/course/register
روش‌های ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌ها:
1. روش حضوری: همه روزه در ساعات اداری در دفتر مجموعه خانه تاسیسات
2. روش از راه دور: با استفاده از تلفن، دورنگار یا ایمیل همه روزه در ساعات اداری
3. روش اینترنتی

برای دریافت مشاوره آموزشی و کسب اطلاعات دقیق و جامع در خصوص (از کدام دوره باید شروع کنم؟ بهترین انتخاب برای من چیست؟، دریافت کامل اطلاعات سمینارها و دوره‌ها با سرفصل‌های مربوطه، اطلاع از روش‌های ثبت‌نام، اطلاع از درصد تخفیف‌ها و شیوه‌های پرداخت نقدی و اقساطی شهریه سمینارها و دوره‌ها و ... می‌توانید به 3 روش زیر اقدام نمایید:
1. روش حضوری: همه روزه در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 الی 13:00)
2. روش از راه دور از طریق تلفن: همه روزه در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 18:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 الی 13:00)
3. روش آنلاین: مطالعه بخش «دریافت مشاوره آموزشی» از طریق وب‌سایت و دنبال کردن لینک‌های ارجاع شده در آن
مشاوره آنلاین
برای دریافت اطلاع دقیق و جامع از مجموعه خانه تاسیسات (گروه فرهنگی – آموزشی مهندس رامین تابان) به صورت کاملا آنلاین، جامع و دقیق، مراحل زیر را دنبال نمایید:
1. برای دانلود «جدیدترین جدول سمینارها و دوره‌های آموزشی»،‌ اطلاع از شهریه هر یک از سمینارها و دوره‌ها،‌ و جدول روش‌های پرداخت نقدی و اقساطی مجموعه ما می‌توانید علاوه بر تماس تلفنی در ساعات اداری و دریافت جدول از طریق ایمیل یا دورنگار، از طریق لینک زیر نیز اقدام نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/schedule
2. برای ثبت‌نام آنلاین در هر یک از سمینارها و دوره‌های آموزشی ما می‌توانید از طریق بخش «ثبت‌نام آنلاین در سمینارها و دوره‌های آموزشی» لینک زیر اقدام نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/register
3. برای اطلاع از 10 ویژگی متمایز سمینارها و دوره‌های آموزشی به بخش «امکانات اختصاصی دانش‌پژوهان دوره‌های ما» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/gifts
4. اگر در شهرستان زندگی می‌کنید و قصد دارید در سمینارها و دوره‌های آموزشی مجموعه ما شرکت کنید: تا به امروز امکانات خوابگاهی در مجموعه برای دانش‌پژوهان شهرستان فراهم نشده است، اما در صورت تمایل می‌توانید ضمن تماس با واحد آموزش مجموعه فهرست کاملی از مکان‌های اقامتی در محدوده محل برگزاری کلاس‌ها را از همکاران ما دریافت نمایید و متناسب با بودجه در نظر گرفته برای اقامت خود، بهترین گزینه و مناسب‌ترین محل از نظر دسترسی و هزینه را انتخاب کنید.
5. برای اطلاع از انواع تاییدیه پایان دوره قابل دریافت از طریق مجموعه ما به بخش «انواع تاییدیه پایان دوره و چگونگی دریافت آن‌ها» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/certificates
6. اگر می‌خواهید بدانید که با جایگاه فعلی خود، از کدام دوره باید شروع کنید تا بهترین و سریع‌ترین نتیجه ممکن را بگیرید،‌ ابتدا کاتالوگ فنی دوره‌های آموزشی را به دقت مطالعه نمایید و اگر هر ابهامی داشتید یا پاسخ خود را به طور کامل دریافت نکردید، در ساعات اداری با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. برای دریافت توضیحات کامل تمامی سمینارها و دوره‌های ما به همراه سرفصل کامل مباحث هر یک از آن‌ها می‌توانید به بخش «کاتالوگ فنی دوره‌های آموزشی» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/catalog
7. برای اطلاع از مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های آموزشی ما می‌توانید به بخش «فرم و مدارک ثبت‌نام» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/form
8. برای انتخاب مناسب‌ترین و سریع‌ترین روش برای ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های آموزشی می‌توانید به بخش «روش‌های ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌ها» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/ways
9. برای اطلاع از روش‌های مختلف برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی ما می‌توانید به بخش «شیوه برگزاری سمینارها و دوره‌ها» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/way
10. برای ثبت‌نام در هر یک از سمینارها و دوره‌ها به صورت خصوصی می‌توانید به بخش «درخواست دوره به صورت خصوصی» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/private
11. برای ثبت‌نام در هر یک از سمینارها و دوره‌ها ویژه ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌توانید به بخش «درخواست دوره ویژه ارگان‌ها و سازمان‌ها» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/org
12. برای ثبت‌نام در هر یک از سمینارها و دوره‌ها به صورت گروهی می‌توانید به بخش «درخواست دوره به صورت گروهی» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/group
13. برای اطلاع از بایدها و نبایدهای و الزامات ثبت‌نام و حضور در سمینارها و دوره‌های آموزشی می‌توانید به بخش «آیین‌نامه آموزشی» از طریق لینک زیر مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/course/rules
14. مشاوران ما، خانه تاسیسات (گروه فرهنگی – آموزشی مهندس رامین تابان) را به شما پیشنهاد می‌کنند. 12 دلیل کلیدی ما را می توانید در بخش «چرا خانه تاسیسات» از طریق لینک زیر مطالعه کنید:
http://www.hvachouse.ir/about-us/why
15. برای کسب اطلاع در خصوص مجموعه خانه تاسیسات (مجموعه فرهنگی – آموزشی مهندس رامین تابان) و گستره خدمات آن، می‌توانید از طریق لینک زیر به بخش «پرسش‌های متداول» سایت مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/about-us/faq
16. در صورتی که تمایل دارید از مجوزها، تفاهم‌نامه‌ها و بخشی از آلبوم افتخارات مجموعه خانه تاسیسات (مجموعه فرهنگی – آموزشی مهندس رامین تابان) اطلاع کسب کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر به بخش «مجوزها، افتخارات و تقدیرنامه‌ها» مراجعه نمایید:
http://www.hvachouse.ir/about-us/cert


 پکییج جامع مهندس حرفه ای تاسیسات