شماره آگهی : 172062

شش باور غلط درباره نصب دوربین مدار بسته در ایران

شماره تماس :




نصب دوربین مدار بسته به معنای راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته برای نظارت بر مردم به ویژه در مناطق شلوغ و پرتردد می باشد.این دوربین های مدار بسته در حفظ نظم و قانون کمک کرده وهمینطور به منظور جلوگیری از تروریسم نیز استفاده می شوند.در ایران این دوربین ها تقریبا در تمام کوچه ها و خیابان ها نصب شده اند.همچنین اکثر هتل ها و خانه ها نیز مجهز به دوربین مدار بسته می باشند.همچنین به وسیله این دوربین های مدار بسته می توان یک مکان را از راه دور نظارت کرد و در صورت رخ دادن هر اتفاق بدی،مامورینی را جهت سرکوبی و کنترل وضعیت تحت نظارت به منطقه اعزام کرد.

در اینجا چند باور غلط درباره نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به ویژه در ایران بیان شده است.

-دوربین مدار بسته توسط هرکسی می تواند نصب شود.

با وجود اینکه این جمله درست می باشد و هر کسی با اندکی دانش تکنولوژی می تواند تجهیزات دوربین مدار بسته را نصب کند،اما باید بدانید که افرادی هستند که در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته متخصص می باشند.آنها می توانند این کار را بسیار سریع و با مهارت فراوان انجام دهند.افرادی که بدون مهارت لازم،اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کنند،ممکن است آسیب به سیستم دوربین مدار بسته برسانند.

-دوربین های مدار بسته بسیار گران می باشند.

بسیاری از مردم معتقدند که سیستم دوربین های مدار بسته بسیار گران می باشند.همچنین آنها می گویند که استخدام یک کارشناس جهت نصب این دوربین ها نیز بسیار پرهزینه است.این باور بسیار غلط می باشد.در ایران شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و بدون هیچ فشار مالی،مجهز به سیستم دوربین مدار بسته شوید.شرکت هایی مانند ASRA CCTV می توانند که این محصولات را همراه با خدمات نصب و راه اندازی با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه دهند.

-استفاده از دوربین مدار بسته بیهوده و اتلاف وقت است.

برخی معتقدند که استفاده از دوربین مدار بسته اتلاف وقت است و اینکه یک نفر کل روز را مشغول تماشای مردم و کارهایشان باشد،کار بسیار بیهوده ای است.در پاسخ به این افراد باید گفت که استفاده از دوربین مدار بسته تا زمانیکه بتوان از آن جهت جمع آوری مدارک برای اثبات یک جرم و شناسایی مجرم استفاده شود،کار بیهوده ای نیست. در این گونه موارد،دوربین های مدار بسته به پلیس جهت انجام سریع تر تحقیقاتشان کمک می کنند.

-استفاده از دوربین مدار بسته باعث هدر رفتن منابع عمومی می شود.

تقریبا در هر نقطه ایران می توان دوربین مدار بسته پیدا کرد.مخالفان می گویند که بودجه مورد استفاده برای نصب و راه اندازی این دوربین های مدار بسته،باید در جای دیگری استفاده شود.آنها نسبت به این واقعیت که دوربین های مدار بسته در جلوگیری و کاهش جرائم بسیار مفید هستند،بی اعتنا می باشند.بسیاری از مجرمان با دیدن دوربین مدار بسته،از انجام هر کار غیر قانونی منصرف می شوند.همچنین مردم در مناطقی که مجهز به دوربین مدار بسته می باشد،احساس امنیت بیشتری می کنند.

-DVR ها دارای بهترین تکنولوژی می باشند.

تا زمانیکه تکنولوژی در حال پیشرفت است،این تصور بسیار اشتباهی می باشد.راه های بسیار زیادی برای ذخیره سازی اطلاعات جمع آوری شده مانند فضاهای ذخیره سازی مجازی وجود دارند که بسیار بهتر از DVR ها می باشند.زیرا در صورت استفاده از فضای ذخیره سازی مجازی، جمع آوری و استفاده از اطلاعات آن بسیار راحت تر می باشد.

-دوربین های مدار بسته تنها برای اقدامات امنیتی استفاده می شوند.

این باور غلطی می باشد و در ایران از دوربین های مدار بسته برای نظارت بر کارمندان یک شرکت می توان استفاده کرد وزمانیکه کارمندان بدانند که توسط دوربین مدار بسته نظاره می شوند،تلاش آنها در انجام کارها و وظایفشان بیشتر شده و شما علاوه بر افزایش امنیت از وجود کارمندانی با انگیزه نیز بهره خواهید برد.
http://asracctv.com/-بسته سونی-بسته سونی
 شش باور غلط درباره نصب دوربین مدار بسته در ایران