شماره آگهی : 172889

انواع توری پنجره های دوجداره upvc ، پارس رول پایار

شماره تماس :




امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی ،توری پنجره یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است.باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.
جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.مراقب باشید که منبع تولید و یا ورود حشرات به خانه در داخل خانه نباشد.منفذهای دیوار،چهارچوب های در و چاه های توالت محل ورود و زندگی حشرات می باشد که می توان برای آنها از در پوشهای مخصوص استفاده کرد و منفذ دیوار و در را ببندید.سطل زباله کثیف منبع تولید پشه می باشد که باید از خانه خارج شود.
توری رولینگ پاس رول پایار-تولید توری رولینگ-قیمت توری رولینگ-خرید توری رولینگ-بهترین نوع توری رولینگ-نصب و هزینه توری رولینگ-توری پنجره با قاب آلومینیومی-توری پنجره یو پی وی سی-توری پنجره با قاب چوبی-توری پنجره با قاب فلزی کشویی-پلیسه-
 انواع توری پنجره های دوجداره upvc ، پارس رول پایار