شماره آگهی : 17772

پرستار بیمار در بیمارستان (پرایوت)

شماره تماس : 021-88554289

اعزام پرستار بیمار به بیمارستان

تلفن تماس : 88554289 - 88190488

وب سایت : mobincoo.com

موسسه امداد پرستاران مبین به شماره ثبت 1615 و شناسه ملی 14005500186 بزرگترین و معتبرترین مرکزپرستاری ودرمان درمنزل کشور،ارائه دهنده کلیه امور خدمات پرستاری،مراقبت،نگهداری ازسالمند،بیمار و کودک در منزل،با مجوز و عقد قرارداد رسمی این موسسه عضو رسمی انجمن مؤسسات و مراکز مراقبت ونگهداری از سالمند، بیمار و کودک میباشد دارای کادرپرسنلی متخصص و مجرب جهت ارائه کلیه خدمات مراقبت ونگهداری،پرستاری از سالمند ، بیمار و کودک میباشد.مرکزی معتبر، قابل اعتماد و اطمینان با مدیریت با تجربه و پاسخگو با تیم متخصص و حرفه ای جهت ارتقاع سلامت و رضایتمندی خانوادهای محترم میباشد.

با بیش از 13 سال سابقه به همراه کادر متخصص مجرب و تحصیلکرده با ارائه بهترین خدمات و نازلترین قیمت در خدمت شماست. دارنده کادرپرسنل پرستاری بالغ بر 1500 نفر نیروی مجرب با تجربه در زمینه پرستاری و مراقبت ونگهداری.

موسسه امداد پرستاران مبین : (1 بخش پرستاری و مراقبت ، نگهداری بیمار در بیمارستان

(1 ارائه کلیه خدمات پرستاری و مراقبت و نگهداری از بیمار در بیمارستان

(2 مراقبت و نگهداری از بیماران آلزایمر - ام اس - پارکیسون - سکته مغزی در منزل

(3 اعزام پرستار و مراقب، متعهد و مجرب به بیمارستان

1) بیماری پارکینسون چیست؟

علل ، علائم ، عوارض ، پیشگیری ، درمان
بیماری پارکینسون نتیجه از بین رفتن یا ضعیف شدن و لطمه خوردن سلول های عصبی در مغز میانی (سوبستانتیا نیگرا)است.این سلول های عصبی ماده ای به نام دوپامین، ترشح می کنند. دوپامین پیام های عصبی را از سوبستانتیا نیگرا(مغز میانی)به بخش دیگری از مغر به نام کارپوس استراتوم می برد. بیماری پارکینسون یک بیماری دستگاه عصبی مرکزی در بزرگسالان مسن تر که مشخصه آن سفتی عضلانی پیشرونده تدریجی،لرزش و از دست رفتن مهارت های حرکتی است.این اختلال هنگامی رخ می دهد که نواحی خاصی از مغز توانایی خود در تولید دوپامین(یکی از ناقلین عصبی در مغز) را از دست می دهند.
پارکینسون از جمله بیماریهای مغز و اعصاب در سنین بعد از۶۰‬سالگی است از هر‪۱۰۰‬نفر بالای۶۰‬سال یک نفر به پارکینسون مبتلا می‌شوند.البته این بیماری گاه در افراد جوانتر هم دیده می‌شود که 5 تا۱۰‬درصد بیماران را تشکیل می‌دهند.‬بعد از آلزایمر، پارکینسون شایع‌ترین بیماری مخرب اعصاب به حساب می‌آید پارکینسون بیماری مزمن و پیشرونده‌ای است که در آن سلولهای ترشح‌کننده دوپامین در جسم سیاه در مغز می‌میرند و در فقدان دوپامین حرکات بدن نامنظم می شود.‬‬‬‬‬‬
پارکینسون بر اساس دو علامت یا بیشتر از چهار علامت اصلی بیماری مشخص می شود. ارتعاش و لرزش دست و پا در حالت استراحت ، کندی حرکات ، سختی و خشک شدن دست و پا و بدن و نداشتن تعادل این چهار علامت اصلی را تشکیل می‌دهند.
علایم شایع :

1( راه رفتن نامتناسب به حالتی که پاها به زمین کشیده می شوند وفاصله پاها از هم بیشتر از حالت طبیعی است .

2) توانایی ذهنی تا مراحل پیشرفته بدون تغییر می ماند و در مراحل پیشرفته به آهستگی کاهش می یابد.

3) لرزش ، به خصوص در حالت عدم حرکت اندام و قامت خمیده

4) ارتعاش دست و پا در حالت استراحت (لرزش بیمار همزمان با ارتعاش دست و پا در حالت استراحت)

5) سفتی عضلانی و کندی حرکت در کل بدن

6) از بین رفتن حالت چهره

7( تغییرات صدا(ضعیف و بم می شود)

8) اختلال بلع ، آبریزش دهان

9) افسردگی ، عصبی بودن

مراحل پیشرفت بیماری پارکینسون

بعد از بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون معمول ترین بیماری مخرب اعصاب به حساب می آید. پارکینسون یک بیماری مزمن و همیشه در حال پیشرفت است. این پیام ها به حرکت بدن تعادل می بخشند. وقتی سلول های ترشح کننده دوپامین در سوبستانتیا نیگرا می میرند، مراکز دیگر کنترل کننده حرکات بدن نامنظم کار می کنند.
کلیه خدمات مرکز در بیمارستان به صورت روزانه و شبانه روزی به صورت تضمینی میباشد.
هدف ما ارتقاع سلامت خانواده و رضایتمندی تحت هر شرایطی است.
ارائه خدمات ما به صورت روزانه - شبانه - شبانه روزی و یا مقطعی میباشد .
درصورتی که نیاز به پرستاری یا مراقبت از سالمند، بیمار و یا کودک خود را در منزل دارید اعزام پرسنل مجرب و متعهد جهت پرستاری ، مراقبت ونگهداری از سالمند،بیمار یا کودکتان با یکی از تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید.
محدوده مرکز تهران : 88554289

محدوده شمال تهران : 88190488

محدوده جنوب تهران : 33836643

محدوده شرق تهران : 86034391

محدوده غرب تهران : 86034394

فکس: 86034391





وب سایت : www: mobincoo.com

ایمیل: mobincoo.com@ gmail.com
پرستار بیمار در بیمارستان (پرایوت)