شماره آگهی : 178551

آموزش تعمیرات تلویزیون

شماره تماس :




دوره تعمیرات تلویزیون بعلت خرابی های این دستگاه و کارکرد زیاد تلویزیون حائز اهمیت است. آموزش تعمیرات صفحه نمایش باعث میشود که بتوانید اشکالات مانیتور و تلویزیون را براحتی حل کنید و در بازار کار درآمد خوبی داشته باشید. آموزش تعمیرات تلویزیون شامل تعمیرات برد اصلی، تعمیرات برد پنل و آموزش تعمیر پنل از بخشهای مهم در یادگیری است.
آموزش تعمیرات برد تلویزیون مهمترین بخش و سرفصل کلاس را تشکیل میدهد که شامل بخش تعمیر گیرنده دیجیتال و خروجی تصویر میشود. سعی کرده ایم برای این کلاس تعمیر تلویزیون دو اصل مهم را در نظر بگیریم. اول اینکه بیشترین تلویزیون با برندهای ال جی و سونی و سامسونگ را از سری های پلاسما، سه بعدی و ال ای دی برای تمرین مهیا کنیم. یعنی کارآموزان در دوره تعمیر تلویزیون با پنل و برد انواع برندها با تکنولوژی های مختلف در تعمیرات اشنا میشوند و میتوانند باز و بسته کنند و روی آن کار انجام دهند. نکته دیگر در کارگاه تعمیرات تلویزیون این است که شخصی که آموزش میدهد تعمیرکار صوتی و تصویری با ۸ سال سابقه در تعمیرات و ۳ سال سابقه در امر آموزش است.
با در نظر گرفتن این دو اصل شما بهترین نتیجه را در آموزش تعمیرات تلویزیون بدست میآورید. آموزش کاربردی و عملی روی ال سی دی های مختلف باعث بالا رفتن تجربه میشود که دقدقه خیلی از کسانی است که میخواهند در این کلاسها شرکت کنند.
----------------------++++++++++++++++++++++
آموزش تعمیرات تلویزیون و LCD
شرکت انفورماتیک کامتک
آدرس: میدان ولیعصر، مجتمع ایرانیان، طبقه ۵، واحد ۴
آدرس سایت: tamir.asia/pages/television-repair-training/

نمایندگی آموزش تعمیر تلویزیون شیراز، آموزش تعمیر تلویزیون رشت، آموزش تعمیر تلویزیون بانه، آموزش تعمیرات تلویزیون تبریز، کلاس آموزش تعمیر تلویزیون اصفهان، دوره تعمیر تلویزیون قم و آموزش تعمیر ال سی دی در شهرستان های مختلف زیر مجموعه کامتک میباشند. جهت دریافت آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون در شهر خود به آدرس سایت ما مراجعه کنید.
 آموزش تعمیرات تلویزیون