شماره آگهی : 185331

وکیل خانواده، وکالت امور خانواده

شماره تماس :




همانطور که از نظر انسانیت هر فردی صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و ملیت عضو خانواده بزرگ بشریت است و حق دارد از یک حداقل حقوق که حقوق بشر نامیده می شود، بهره مند شود خانواده نیز به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی از حمایت برخوردار بوده و دارای حقوق می باشد.
قوانین خانواده قوانینی نیست که بتوان بر خلاف آن توافق کرد، به‌ جز در مواردی که قانون خود اجازه توافق به زن و مرد داده است. به عنوان مثال انتخاب محل اقامتگاه خانواده ممکن است در اختیار زن یا مرد باشد.
مسائل مربوط به مهریه و جهیزیه را باید از خانواده جدا کرد؛ زیرا این مسایل جزو مسایل فرعی محسوب می‌شوند و به تراضی طرفین بستگی دارد.
در حال حاضر خانواده‌ها استحکام گذشته را ندارد و این موضوع دلایل اجتماعی بسیاری دارد که مهمترین دلیل سستی خانواده‌ها، سستی مبانی اخلاقی است.
با ما تماس بگیرید
مشهد – نبش وکیل آباد 13- ساختمان سروش 1- طبقه اول
05136071464
09010901624
rayandad.law@gmail.com
rayandad.ir

وکیل دعاوی خانوادگی ,به وکیلی گفته می شود که به دعواها و مشکلات حقوقی خانوادگی و مرتبط با روابط افراد خانواده رسیدگی می کند. دعاوی خانوادگی دادگاه مخصوص به خود را دارد و وکیلی که وکالت دعاوی خانوادگی را برعهده دارد به مسائل حقوقی دعاوی خانوادگی تسلط کافی دارد. دعاوی خانوادگی شامل مسائل مربوط به خانواده می باشد.
رسیدگی به دعواها و مشکلات حقوقی خانوادگی توسط وکیل مجرب
طرح دعاوی خانوادگی و مشاوره توسط وکیل مجرب
ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت دادگستری در زمینه طرح یا دفاع از دعاوی خانوادگی

با ما تماس بگیرید
مشهد – نبش وکیل آباد 13- ساختمان سروش 1- طبقه اول
05136071464
09010901624
rayandad.law@gmail.com
rayandad.ir
طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج، طلاق به درخواست زوجه، حضانت فرزند (حق نگهداری فرزندان)
.........................
مطالبه نفقه، اعلام جرم ترك نفقه، تمكین، تهیه مسكن مستقل توسط زوج برای زوجه در موارد خاص، مطالبه مهریه، ممنوع الخروج كردن مردی كه مهریه همسرش را نپرداخته و همین طور رفع آن، اعسار از پرداخت مهریه و تقسیط مهریه
........................
مطالبه واسترداد جهیزیه ، توقیف اموال ، اخذ اجازه ازدواج از دادگاه در فرضی كه پدر دختر اجازه ازدواج نمیدهد، فسخ نكاح، وسایر دعاوی واختلافات خانوادگی
........................
ارایه مشاوره حقوقی در زمینه كلیه امور مرتبط با دعاوی خانوادگی توسط وكیل پایه یک دادگستری آقا و یا خانم



با ما تماس بگیرید
مشهد – نبش وکیل آباد 13- ساختمان سروش 1- طبقه اول
05136071464
09010901624
rayandad.law@gmail.com
rayandad.ir

خدمات ارائه شده در حوزه دعاوی خانوادگی در موسسه حقوقی رایانداد
وکیل خانواده
مشاوره با وکلای مجرب دادگستری و اخذ وکالت در خصوص امور دعاوی خانوادگی
مشاوره طلاق
طلاق توافقی
وکلای متخصص طلاق و تمکین
طلاق توافقی بدون حضور زوجین
کمترین زمان و هزینه
وکیل طلاق
وکلای دادگستری متبحر در امور طلاق و دعاوی خانواده
وکیل آشنا به پرونده های طلاق در کمترین زمان

وکیل دعاوی خانوادگی در قم، وکیل دعاوی خانوادگی، مشاوره دعاوی خانوادگی، داوری در دعاوی خانوادگی، انواع دعاوی خانوادگی، وکلای دعاوی خانوادگی، طرح دعاوی خانوادگی، مقالات دعاوی خانوادگی، وکیل دعاوی خانوادگی کرج، دعاوی خانوادگی، وكيل دعاوي خانوادگي، رسیدگی به دعاوی خانوادگی، وکیل دعاوی خانوادگی تهران، دعاوی حقوقی خانوادگی، دعاوی حقوقی خانواده، وکیل دعاوی خانواده در کرج، دعاوی دادگاه خانواده، وکیل دعاوی خانوادگی در مشهد، وکیل دعاوی خانواده در مشهد، دادخواست دعاوی خانوادگی، داوری اجباری در دعاوی خانوادگی، نقش داوری در دعاوی خانوادگی، نقد حکمیت در دعاوی خانوادگی، ادله اثبات در دعاوی خانوادگی، حکمیت در دعاوی خانوادگی، حق الوکاله در دعاوی خانوادگی، دادگاه صالح در دعاوی خانوادگی، دعاوی غیرمالی خانواده، دعاوی مالی خانوادگی، دعاوی مالی خانواده، دعاوی مالی وغیرمالی خانوادگی، وکالت دعاوی خانوادگی، بهترین وکیل تهران، بهترین وکیل خانواده در مشهد، وکیل خانواده خوب در مشهد، وکیل خوب برای طلاق در مشهد، شماره وکیل خوب در مشهد، بهترين وكيل خانواده، بهترين وكيل خانواده در تهران، بهترین وکیل خانواده، جستجوی وکیل خانواده، قیمت وکیل خانواده، مشاور و وکیل خانواده

,
 وکیل خانواده، وکالت امور خانواده