شماره آگهی : 187063

پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc

شماره تماس :




میانگین طول عمر شیشه های دوجذاره در پنجره های upvc

میانگین طول عمر شیشه های دوجذاره در پنجره های upvc ، معمولا شیشه های دوجداره بین 10 تا 25 سال دوام مفید دارند . که این طول عمر بستگی به دلایل مختلف و به کیفیت مواد بکار رفته در تولید شیشه دارد . دیگر دلایل بسیار تاثیرگذار آن تفاوت های دما ، شیوه ساخت ، مکان نصب ، کاربری ، همچنین نزدیکی محل قرارگیری ساختمان به روی خط استوا و یا نزدیکی آن قابل تغییر است . طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده پنجره هایی که روی خط استوا می باشند میانگین طول عمر آن کمتر از 12 سال می باشد .

میانگین طول عمر شیشه های دوجذاره در پنجره های upvc
تفاوت دمایی

در شیشه های دوجداره با یک بخاری بین لایه های شیشه را پر می کنند که این بخار بین لایه های شیشه زمانی از بین می رود که درز بین شیشه ها از بین رفته باشد . تفاوت دمایی بالای بین قاب درونی و بیرونی به فاصله بین درزها فشار می آورد که این امر باعث شکستن شیشه دوجداره می شود . این پدیده شکستن شیشه دوجداره در پنجره هایی که شکاف کمی بین قاب ها وجود دارد بیشتر می باشد که به سبب آن از بین رفتن درزها و در نتیجه از بین رفتن بخار بین لایه های شیشه می شود .

یکی دیگر ازدلایل ایجاد شکاف و تغییرات ، تغییرات شدید فشارجوی و اتمسفری در آب و هوای مرطوب می باشد که به پر شدن شکاف با آب منجر می شود .

از سال 2004 یک کارخانه در انگستان جهت ترمیم پنجره های دوجداره وشیشه های شکسته دوجداره را برای شهروندانش انجام می دهد .

درایرلند نیز از سال 2010 یک کارخانه جهت ترمیم پنجره های دوجداره upvc و شیشه دوجداره را انجام می دهد . این امر به کاهش هزینه ها منجر می شود .

شرکت پارس upvc با داشتن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد .

آدرس :تهران جنت آباد ٣٥مترى گلستان(شهيد مخبرى) بين شانزده مترى دوم وشاهين پلاك250

تلفن :44893856 21 98 +

آدرس کارخانه :كرج پل فرديس ابتداى جاده ملارد بعداز پمپ بنزين باران جنب مسجدالرضا

تلفن :02632823957-8

ایمیل :info@upvcpars.com



 پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc