شماره آگهی : 187317

درب و پنجره upvc

شماره تماس :





درب و پنجره upvc

درب و پنجره upvc ، که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم تا بر اهمیت این مقوله در ساختمان سازی و کنترل کیفیت و استفاده از در و پنجره های دوجداره upvc و لزوم بهره گیری از آن در صنعت ساختمان سازی برای خوانندگان این مبحث آشکار شود .
تاریخچه

قدمت ساخت در و پنجره های upvc به سال 1960 در اروپا می رسد . با توسعه تکنولوژی ها و افزایش هزینه تولید درب و پنجره های آهنی ، آلومینیومی و چوبی باعث شد تا صعنت ساخت در و پنجره های دوجداره upvc گسترش شایانی پیدا کند .
مزیت ها

از مزایای بارز تولید این نوع در و پنجره می توان به تنوع در ایجاد طرح و رنگ ، استقامت فیزیکی درب و پنجره در شرایط جوی گوناگون ، قابلیت بازیافت upvc بکار رفته در تولید درب و پنجره موجب این شد که این صنعت تحولات گسترده ای پیدا کند .

استفاده از درب پنجره های دوجداره upvc با خاصیت عایق بودن در برابر صدا و حرارت باعث شده امروزه بیشتر کشورهای اروپایی حدود 70 درصد این بازار را از آن خود کنند .

درب و پنجره upvc
مواد تشکیل دهنده

تولید upvc که مخفف کلمات unplas poly vinyl chloride می باشد از مشتقات نفت خام و گاز کلر می باشد که طی یک فرایند پلیمریزاسیون تولید می شود . اصلی ترین ماده ای که upvc را تشکیل می دهد poly vinyl chloride است که حدود 85 درصد از کل مواد اولیه ساخت پروفیل است وبقیه مواد ، مواد افزودنی هستند جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود . میزان مواد افزودنی اضافه شده در ساخت این فرمولاسیون به شدت می تواند محصول نهایی ساخته شده را تحت تاثیر قرار دهد .
مواد افزودنی ساخت پروفیل

روانسازها Lubricants

پرکننده ها fillers

تثبت کننده های حرارتی Stabilizers

تثبت کننده های رنگی

مقاوم کننده ها در مقابل ضربه Impact modifier

کمک فرایندها
اقلام بکار رفته در درب و پنجره upvc

پروفیل upvc – یراق آلات – لاستیک درزبندی – پروفیل گالوانیزه – شیشه که شامل تک جداره و دوجداره و ... می باشد .


شرکت پارس upvc با داشتن پرسنل مجرب در زمینه تولید پنجره دوجداره upvc و خم کاری پروفیل upvc آماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد .
شماره های تماس : 021-44893856
فاکس :0263-2823959
آدرس وبسایت : http://upvcpars.com
ایمیل : info@upvcpars.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران جنت آباد – 35 متری گلستان ( شهید مخبری ) بین شانزده متری دوم و شاهین – پلاک 250
آدرس کارخانه : کرج – پل فردیس – ابتدای جاده ملارد بعد از پمپ بنزین باران – جنب مسجدالرضا .
تلفن های کارخانه : 02632823957- 02632823958
موبایل : 09122373341 – 09123368270

http://upvcpars.com/2017/09/17/door-and-window-upvc/
 درب و پنجره upvc