شماره آگهی : 18935

تابلو استیل و سازنده تابلو چلنیوم تابلوساز تحریری

شماره تماس : 09125212260

در گذشته بعلت نبود امکانات دستگاههای پیشرفته برای برش این ورق سخت (استیل) از قیچی دستی استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث کمتر شدن کیفیت و زیبائی حروف میشده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است، ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف ساخته شده را دو چندان کرده است.
از طرف دیگر بعلت ادغام این نوع حروف با ورقهای پلکسی گلاس مدلهای جدیدتر و بسیار زیبا و جذاب تری تولید می شود که برای بازدید و مشاهده شما عزیزان مدلهای گوناگون در رنگها و طرحهای متفاوت در سایتها موجود می باشد.
خدمات تابلوسازی تحریری
این تابلوسازی در زمینه های مختلف تبلیغاتی از قبیل ساخت و نمای کامپوزیت و ساخت انواع حروف برجسته چلنیوم, استیل, برنج, مسی, فلزی, پلاستیک ساخت تابلو فلکسی فیس و انواع تابلوهای راهنمای طبقات, ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی, ساخت تابلو روان , تابلو دیجیتال..... و دیگر کارهای تبلیغاتی که مورد نیاز و درخواست شما عزیزان باشد, فعالیت می کند و تنها رضایت شماست که باعث دلگرمی ما میشود تا بتوانیم کارهای بهتری ارایه بدهیم.
تابلو استیل و سازنده تابلو چلنیوم تابلوساز تحریری