شماره آگهی : 22492

فروش محصولات IKA آلمان و PHILLER آمریکا

شماره تماس : 09123785375

ساخت انواع هات پلیت استریزر دیجیتال وآنالوگ- صفحه سرامیکی- دمای 400 سانتی گراد- اسپکترو فوتومتر تک پرتویی و دو پرتویی اسکنردار UV-VIS - شوف بالن 250 تا 5000 سی سی تا دمای 450 سانتی گراد-همزن مکانیکی دیجیتال با توانایی بر همزن 40 لیتر آب- کلنی کانتر دیجیتال - ساخت کمپانی PHILLER.U.S.A. آمریکا و انواع IKA هات پلیت، IKA همزن دیجیتالی، هات پلیت چند خانه IKA، شیکر حرارتی IKA، هموژنایزر دیجیتال IKA ، تقطیر در خلاء روتاری IKA ساخت کمپانی IKA آلمان توسط شرکت نوین تجهیز شیمی که با بیش از یک ده فعالیت و بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با استفاده از پیشوانه علمی و فنی و همچنین اشراف کامل به استانداردهای آزمایشگاهی و با هدف اراتقاء سطح کیفی خدمات و نیاز مصرف کنندگاه گرامی در دو بخش بازرگانی و مشاوره تجهیزات آزمایشگاه کنترل کیفی QC فعالیت می نماید.

بخش بازرگانی
این شرکت با بهره مند بودن از نیروی متخصص و مجرب با هدف ارتقا سطح کیفی و همچنین عرضه مطلوب خدمات در زمینه تجهیزات آزمایشگاه که شامل ساخت سکو، تامین تجهیزات آزمایشگاهی ، مواد شیمیای و... فعال بوده و نمایندگی رسمی فروش وارائه خدمات پس از فروش کلیه محصولات کمپانی های :

Bicasa.ITALIA - Binder.GERMANY - IKA.GERMANY - ATAGO.JAPAN
WTW.GERMANY- METROHM.SWISSLAND - HERMLE.GERMANY - PHILLER.U.S.A.
Koehler.U.S.A - MEMMERT.GERMANY - ZELTEX.U.S.A

ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیزات آزمایشگاه های صنایع دارویی،غذایی،آرایشی و بهداشتی تشخیص طبی، مراکز استاندارد آب و فاضلاب توسط مهندسین مجرب.
امید داریم تا در آینده ای نه چندان دور افتخار همکاری با شما سروران گرامی را داشته باشیم تا بتوانیم سهمی هرچند کوچک
در پیشرفت و اعتلای پایه علمی و به حرکت درآوردن چرخ صنعت در کنار کنترل کیفی بالا جهت حضور در بازارهای بین المللی
را داشته باشیم .

ارتباط با ما: 09123785375-02122147498 اشکان کروبه ایمیل: n.t.c.karobeh@ gmail.com
فروش محصولات IKA آلمان و PHILLER آمریکا