شماره آگهی : 237116

ريموت كنترل كانه گيتس مدل گلد

شماره تماس : 33337571

ريموت كنترل كانه گيتس تحت ليسانس كشور فنلاند ميباشد و در مدل ها و طرح حاي متفاوت ميباشد مچ کردن ریموت چیست؟
مچ کردن ریموت و یا لرن کردن ریمو ت به عملی گفته می شود که طی آن ریموت خام را روی مدار اصلی یا رسیور اضافه شونده معرفی می کنیم.

آیا همه ریموتها با هم سازگارند؟
به طور قطع خیر ، همه ریموتها با هم سازگار نیستند بهتر است که برای مطمئن بودن از مچ شدن ریموتتان به تابلو درب اتوماتیک از ریموت فابریک استفاده کنید و یا اگر از ریموتهای غیر فابریک استفاده نموده اید ، دقیقا همان مدل را تهیه نمایید. فرکانس و نوع کد هی هر ریموت متفاوت می باشد و امکان مچ نشدن ریموت ها به یکدیگر زیاد می باشد.
فرق ریموت فابریک و غیر فابریک چیست؟
ریموت فابریک ریموتی است که متعلق به کمپانی تولید کندده دستگاه مرکزی درب اتوماتیک است و معمولا مارک کمپانی تولید کننده روی آن هک شده است و ریموت غیر فابریک ریموتی است که به واسطه یک دستگاه گیرنده به مدار فرمان جک اتوماتیک درب متصل می گردد.
ریموت فابریک بهتر است یا ریموت غیر فابریک؟
قطعا ریموت فابریک . به دلیل امنیت بالاتر ، کیفیت بالا و ظاهر همگون تر به بقیه سیستم – اما همیشه شرایط به گونه ای نیست که ریموت فابریک را به غیر فابریک ترجیح داد-معمولا علت اصلی برتری ریموت غیر فابریک به ریموت فابریک ، قیمت بسیار مناسب ریموتهای غیر اصلی و قیمت گزاف ریموت اصلی می باشد. اما علتهای دیگری نیز هم وجود دارد ، تنوع ز یاد ، امکان استفاده این ریموت برای چند سیستم دیگر و امکان استفاده از ریموتهای غیر قابل کپی و مطمئن تر

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : پيروزي


ريموت كنترل كانه گيتس مدل گلد