شماره آگهی : 237146

درب اتوماتیک شرکت صنعت پرشین مبنا

شماره تماس : 02632735121

شرکت صنعت پرشين مبنا در زمينه ساخت – طراحي- نصب و راه اندازي انواع درب هاي صنعتي و سريع السير و انواع تجهيزات بارگيري فعاليت دارد و در اين زمينه آماده همکاري با کارخانجات و شرکتها مي باشد .
درب هاي سکشنال از جنس پانلهاي دو جداره فومدار به ضخامت ۴ سانتيمتر تا ابعاد ۶٫۵*۶٫۵ به صورت VL و HL وزاويه دار قابل نصب مي باشد .
هنگردر ها از جنس PVC دوجداره با الياف بافته شده ابريشمي باشد . فريم اين درب ها به نسبت کارآيي آلومينيومي يا گالوانيزه مي باشد وتا ابعاد ۵۰ متر در عرض و ۸۰ متر ارتفاع قابل اجرا مي باشد همراه با قابليت نصب سنسور متال و ردار و چشمي .
درب هاي رولاپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو ۸۰ تا ۱۳۰ سانتي متربر ثانيه و تحمل باد ۴۰ تا ۸۰ کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد ۴٫۵*۴٫۵ .
درب هاي فولداپ از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو ۸۰ تا ۱۳۰ سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد ۸۰ تا ۱۴۰ کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد ۶٫۵*۶٫۵ .
چادر بارگيري از PVC و لاستيک هاي مقاوم با اسکلت گالوانيزه و الومينيوم . قابل نصب روي سرکوهاي بارگيري با ابعاد ۳٫۵*۳٫۵ ولبه هاي ۷۰ سانتيمتر جهت جلوگيري از اتلاف انرژي .
درب هاي رولاپ سرد خانه اي از جنس PVC با الياف بافته شده ابريشمي با سرعت بازشو ۸۰ تا ۱۳۰ سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد ۴۰ تا ۸۰ کيلومتر بر ساعت وتحمل برودت هوا تا ۳۰- سانتيگراد . با ابعاد استاندارد ۴٫۵*۴٫۵ .
درب هاي هيبريدي از جنس PVC دوجداره با الياف بافته شده ابريشمي همراه با تيغه فومدارآلومينيوم با سرعت بازشو ۸۰ تا ۱۳۰ سانتي متر بر ثانيه و تحمل باد ۴۰ تا ۸۰ کيلومتر بر ساعت با ابعاد استاندارد ۴٫۵*۴٫۵ و داراي امنيت بالا

تیم صنعت پرشین مبنا طراحی و راه اندازی درب اتوماتیک را با سرعت بالا، به منظورصرفه جویی در وقت و پول ، و سودآوری و مدیریت به انجام می رساند.

استان : البرز   -   شهر : کرج
آدرس : کرج مهرویلا بلوار دانش آموز خیابان دوم ساختمان مهرگان


درب اتوماتیک شرکت صنعت پرشین مبنا