شماره آگهی : 238784

برچسب شیشه (ویندوفیلم) رفلکتیو فرانسه

شماره تماس : 88400106

شرکت پارسیان فجر سپهر –از سال ۱۳۸۶ نماینده انحصاری محصولات شرکت Reflectiv فرانسه در ایران می باشد.– در راستای ضرورت اجرای مقررات ملی ساختمان تحت عنوان مقاوم سازی ساختمان و عملیاتی شدن مبحث ۲۱ – معیارها وضوابط فنی پدافند غیرعامل – و نیز بهینه سازی مصرف سوخت طبق مبحث ۱۹ ، مفتخر به ارایه کالا و خدمات در زمینه برچسب های ایمنی،خورشیدی و دکوراتیو (Window Films) می باشد . کلیه محصولات ارائه شده دارای رتبهM1در تستهای مقاومت در برابر حریق ( Fire Performance Class)می باشند. محصولات مذکور دارای انواع متنوع و کاربردهای متفاوت به قرار زیر است:
۱-برچسب های ایمنی- امنیتی ممتاز ( Security Window Films)
بواسطه مقاومت کششی بالای ویندو فیلم ها و ایجاد اتصال قوی فیلم و شیشه توسط لایه چسب مخصوص، خاصیت ایمنی و امنیتی بالایی ایجاد شده که با وارد آمدن ضربه و شکستن شیشه، تمامی قسمت های آن همچنان یکپارچه باقی مانده و از خطرات ناشی از خرد شدن و ریزش جلوگیری می کند. این کارایی منحصر بفرد با بهره گیری از تکنولوژی بی نظیر شرکت Reflectiv فرانسه میسر شده و مقاومت قابل ملاحظه ای نسبت به برچسب پلی استر معمولی دارد و نیز به راحتی قابل شستشو می باشد.
 مطابق با استانداردهای ایمنی اروپا ( AFNOR12600)
 تقویت شیشه در برابر تکان های وارده ناشی از زلزله ، ضربه،انفجارو…
 تعویق در شکسته شدن شیشه
 جلوگیری از ریزش شیشه پس از شکستن
 محافظت و جلوگیری از ورود اشعه مضرUV
 حصار امنیتی نامرئی
 حفظ شفافیت اصلی شیشه
 عدم تغییر رنگ و کدر شدن با مرور زمان
 ضد خش
 بهره برداری سریع با عملکرد آسان
 قابل نصب حتی بر روی شیشه خودرو بدون کاهش دید
۲-برچسب های خورشیدی (Solar Window Films)
این ویندو فیلم ها علاوه بر جلوگیری از ورود اشعه مضرUV، با انعکاس انرژی گرمایی خورشید تا %۷۹ ، از گرم شدن بیش از حد محیط داخل جلوگیری کرده و نیز به عنوان حفاظ امنیتی در برابرتأثیرات گلخانه ای عمل میکند.
این نقش محافظتی، حاصل از بکارگیری دولایه پلی استر و یک لایه چسب مخصوص بوده و همچنین قابل استفاده برای تمامی شیشه ها می باشد..
 کاهش میزان ورود گرمای ناشی از تابش اشعه خورشید
 ضد خش
 قابل نصب حتی بر روی شیشه خودرو(بین ۹۵تا ۹۹درصد از ورود اشعه مضرUV جلوگیری می کند)
 قابل شستشو
۳-برچسب های دکوراتیو (Decorative Window Films)
این فیلم ها با داشتن رنگ ها و طرح های متنوع، امکان هر نوع دکوراسیون مطابق با سلیقه شما را به ارمغان می آورند. این برچسبهای زیبا، قابل استفاده در پارتیشن های اداری و تجاری و به طور کلی زیبایی را با کمترین هزینه به شما هدیه می کنند.محصولات فوق الذکر به راحتی قابل نصب بوده و پس از ۴۵روز کاملا ً جذب شیشه می شوند به طوریکه امکان جدا کردن آن ممکن نبوده و ایمنی شما را نیز تأمین می کنند
۴-برچسب های اتومبیل
۵-برچسب وایت برد ساده و آهنربایی

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : خیابان شهید بهشتی خیابان اندیشه کوچه شقایق پ 1 ط 2


برچسب شیشه (ویندوفیلم) رفلکتیو فرانسه