شماره آگهی : 239568

آموزش نرم افزار اتوکد

شماره تماس : 09120896025

نرم افزار اتوکد و ضرورت یادگیری آن
نرم افزار Autocadنوشته شرکتAutodesk یکی از ده ها نرم افزاری است که توسط این شرکت طراحی و به بازار عرضه شده است. عبارت CAD خلاصه ای است از سه کلمه Computer Aided Design or Draftingکه معنای آن ترسیم یا طراحی به کمک رایانه است و عبارت Auto از کلمه Automatic به معنای خودکار گرفته شده که در واقع معنی عبارت بالا طراحی یا ترسیم به کمک رایانه به صورت خودکار می باشد. این نرم افزار از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران خود برخوردار است و طیف کاری آن محدوده بسیاروسیعی را در علوم مهندسی و طراحی پوشش داده و به وسیله آن همه نوع نقشه اعم از ساده و پیچیده به راحتی قابل ترسیم می باشد. اولین نسخه این نرم افزار در سال ۱۹۸۲ طراحی شد و تاکنون همه ساله نسخه جدیدی از آن توسط شرکت سازنده اش، به بازار عرضه می گردد.
اتوکد از دسته نرم افزارهای وکتور یا مختصاتی می باشد، به همین دلیل از دقت بسیار بالایی در ترسیم برخوردار است تا جایی که می تواند دقت ترسیم را تا هشت رقم بعد از اعشار محاسبه نموده و به راحتی با نرم افزار های گرافیکی و مهندسی ارتباط برقرار کند.با توجه به اينکه امروزه رايانه در تمامي علوم کاربرد دارد لذا دانشجویان معماري و یک نقشه کش برای حفظ موقعیت خود در این بازار کار و نیز به منظور به روز بودن، بايد بطور کامل با اين نرم افزار آشنا باشد و توانایی کار با این نرم افزار و یا نرم افزارهای مشابه را داشته باشد،زیرا اين نرم افزار کمک ميکند تا نقشه ها را راحت تر ترسيم نمايند وهمچنين بهترمي توانند بايگاني نمايند و اين نرم افزار کمک مي نمايد تا در موقع پرينت نيز بر روي مقياس نيزمديريت نماييم،با اين تفاصيل تبحردراين برنامه نياز مي باشد.
در این دوره ی آموزشی،که تدریسی با بیان ساده ازاتوکد می باشد، سعی برآن است تا آموزش به ترتیبی کاربردی و گام به گام در کنار هم قرار گیرند تا آموزندگان به راحتی مفاهیم این درس را درک و استفاده نمایند.
تعداد جلسات آموزش با توجه به توانایی شما در یادگیری برگزار می گردد

مهندس قاسمیان
۰۹۱۲۰۸۹۶۰۲۵ – ۰۹۳۹۳۹۴۸۱۵۰

استان : تهران   -   شهر : تهران و حومه
آدرس : Nader.ghasemian.ng67@gmail.com


آموزش نرم افزار اتوکد