شماره آگهی : 240092

برج خنک کننده مکعبی 350 تن فایبرگلاس مدار باز

شماره تماس : 09191255830

شرکت اطلس نسیم برتر هما
تمام محصولات ارائه شده توسط این شرکت با بهترین کیفیت تولید و بهترین مواد اولیه در خدمت مصرف کنندگان ارائه می دهیم .
برج خنک کننده ارائه شده با 10 سال گارانتی بدن
ضمنا این شرکت طراحی ساخت و تامین قعطات انواع برج های خنک کننده فایبرگلاس مدار باز و مدار بسته در طرح های گرد و مکعب و طراح ابارائی ارائه خدمات می نماید .

برج خنک کننده (به انگلیسی : cooling tower) دستگاهی کاربردی است که در سازمان ها ، کارخانجات ، پالایشگاه ها ، آپارتمان ها و ساختمان های بزرگ جهت دفع حرارت استفاده می شود . برج خنک کننده نوعی مبدل حرارتی است که با برقراری تماس بین آب و هوا باعث خنک شدن آب گرم می شود. از این رو، به طور متداول برای دفع گرما از سیستم های تبرید، تهویه مطبوع و فرآیند صنعتی از برج خنک کننده استفاده می شود.
نرخ مصرف آب در یک برج خنک کننده تنها در حدود 5% نرخ مصرف آب در یک سیستم با جریان آب طبیعی است. به این ترتیب، برج خنک کننده کم هزینه ترین سیستمی است که بصورت آبی کار می کند. به علاوه، میزان هدر رفت آب گرم شده در برج خنک کننده بسیار اندک است.
در نتیجه اثرات زیست محیطی این وسیله تا حد زیادی کاهش می یابد.
نکته دیگر این که در برج خنک کننده می توان آب را تا دمای مرطوب محیط بعلاوه 2 الی 3 درجه سانتیگراد خنک کرد.
دمای هوای مرطوب بسته به میزان رطوبت هوا، معمولاً خیلی کمتر از دمای خشک محیط است.

کار یک برج خنک کننده ، جذب گرما از یک فرآیند و دفع آن به فضای بیرون است که اساساً این دفع از راه تبخیر صورت می گیرد . از آنجا که آب شرکت کننده در فرآیند خنک سازی در مدار برج خنک کننده سیرکوله می شود به علت تبخیر تدریجی آب غلظت مواد معدنی در آن افزایش می یابد . لذا می بایست آبی که به برج خنک کننده وارد می شود تحت عنوان آب جبرانی برج خنک کننده یا Make Up توسط یک دستگاه تصفیه آب سختی موجود در آن گرفته شود تا عملکرد برج خنک کننده کاهش نیابد. در این راستا بسیاری از خریداران برج خنک کننده بهمراه برج خنک کننده یک دستگاه سختی گیر نیز خریداری می نمایند.



شماره همراه :
09191255830



لینک وب سایت

www.coolingtower-homa.com


برج خنک کننده مکعبی 350 تن فایبرگلاس مدار باز