شماره آگهی : 240748

پکیج اول نرم افزار های آندروید عمران

شماره تماس :

استفاده از نرم افزارهای مرتبط با رشته تحصیلی بخصوص در رشته های مهندسی عمران و معماری برای موفقیت در تحصیل و شغل بر هیچ یک از دانشجویان و مهندسان این رشته ها پوشیده نیست. تاکنون نرم افزارهای بسیار زیادی در این زمینه برای رایانه های شخصی تهیه شده است. امروزه با گسترش کاربرد گوشی های همراه هوشمند پای نرم افزار (اپلیکیشن یا افزونه) های تخصصی مهندسی به این همراهان جادویی نیز باز شده است. اندروید (Android) یکی از کاربردی ترین سیستم های عامل در گوشی های امروزی است. قصد داریم در مجموعه بسته های نرم افزاری جامع مهندسی عمران و معماری برای سیستم عامل اندروید، با همکاری سایت جامع www.icivil.ir، بهترین، کاربردی ترین و مهمترین افزونه ها در زمینه مهندسی عمران و معماری را به شما عرضه نماییم.
دامنه کاربرد این نرم افزارها بسیار وسیع است و به طور خلاصه شامل ماشین حساب ساده و مهندسی، رسم نمودارهای دو بعدی و سه بعدی، حل معادلات ریاضی، نقشه کشی دو بعدی، رسم اجسام سه بعدی، حل مسائل استاتیک و رسم نمودارهای برش و خمش، مقاومت مصالح و محاسبات مربوط به تنش و کرنش در مواد، برنامههای مرتبط با بتن و فولاد، جریان در کانال های باز (هیدرولیک) و لوله، محاسبه فاصله، ارتفاع و مساحت، خط کش، گونیا، نقاله، کمپاس، قطب نما، مسائل مرتبط با مطالعات میدانی بر پایه GPS از جمله مکان یابی بر اساس مختصاتUTM (مختصات X، Y، Z (ارتفاع)) و… محاسبه سرعت لحظه ای همچنین ضبط مسیر پیمایش شده، محاسبه مسافت، مساحت و محیط با استفاده از مختصات UTM و داده های GPS، لغت نامه (دیکشنری) عمومی، تخصصی مهندسی و مهندسی عمران، مجلات و اخبار مهندسی عمران (فارسی و انگلیسی)، تبدیل واحدهای مهندسی، جدول اشتال برنامه های مرتبط با آفیس و… می باشد.
در ادامه بسته اول از این سری معرفی می شود. به هر یک از برنامه ها یک شماره اختصاص داده شده و همچنین توضیحی مختصر در مورد حداقل کاربردهای برنامه و تصاویری از محیط برنامهارائه شده است. همه برنامه ها نصب و آزمایش شده است، گوشی که ما استفاده کردیم SAMSUNG Glaxy S2 plus است.

براي خريد آنالاين به لينك زير مراجعه نماييد
http://fileonline.ir/projec-tlearning/soft/%D9%BE%D9%83%D9%8A%D8%AC-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7%D9%8A-%D8%A2%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%8A%D8%AF-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86/



پکیج اول نرم افزار های آندروید عمران