شماره آگهی : 240776

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

شماره تماس : 88632638-88355806-88634051

نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی ۱۰۰۰۴ ISO و ۱۰۰۰۲ ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
بهبود مداوم رضایت مشتری و …
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و …
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و …
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از ۱۷ سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
۸۸۶۳۴۰۵۱ -۸۸۰۱۵۰۷۹ – ۸۸۰۱۵۶۶۹ – ۸۸۳۵۵۷۳۹ -۸۸۳۵۵۸۰۶ -۸۸۶۳۲۶۸۳

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی(به سمت شهیدگمنام)پلاک143واحد3


دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری