شماره آگهی : 240782

پروژه های تخصصی مهندسی هوا فضا و صنایع دفاع و طراحی

شماره تماس : 04134476614

پروژه های تخصصی مهندسی هوا فضا و صنایع دفاع – طراحی، تحلیل و شبیه سازی عددی
صنایع هوا فضا و دفاعی، محدوده‌ی بسیار وسیعی از صنایع، از حمل و نقل هوایی گرفته تا هواپیماهای نظامی و موشک‌ها تا شاتل‌های فضایی و ماهواره‌های تجاری و نظامی را پوشش می‌دهد. همه‌ی این بخش‌ها مصرف کننده‌های مخصوص به خود را با نیازمندیهای خاص تکنولوژیکی دارند. مهندسان سیملب با تسلط بر ابزراهای تحلیل عددی اکوستیک موتور، شبیه سازی جامعی برای پیش بینی نویز و صدای ناشی از موتور ارائه کرده و درک عمیقی نسبت به پدیده هایی که منجر به ایجاد نویز می شند، ارائه می کنند. این به شما امکان شبیه سازی و بهینه سازی در طراحی موتور برای بهینه سازی آکوستیک را فراهم میکند. شرکت های تولید کننده موتور بایستی از جدیدترین روش های شبیه سازی آکوستیک به منظور بهینه سازی آکوستیک استفاده کنند تا محصول قابلیت رقابت ذر بازر فشرده جهانی را داشته باشد. منابع تولید نویز و صدا شامل موارد زیر است:
ورودی
اگزوز
احتراق
تیغه فن
پروانه
لایه مرزی آشفته
ابزارهای نرم افزاری وسیعی در ضمینه مطالعات آکوستیک شامل نرم افزار بر پایه دینامیک سیلات محاسباتی، اجزا محدود و روش المان مرزی توسط شرکت های تجاری تدوین شده اند. سیملب با تسلط علمی و فنی بر این نرم افزارها، بسته به نوع مسئله و شرایط شبیه سازی، بهترین راه حل و بسته نرم افزاری را انتخاب می کند.
شبیه سازی و تحلیل رفتار موتور هواپیما، به خودی خود موضوعی چالش بر انگیز است. برای این منظور باید اندرکنش بین مراحل مختلف تاثرگذار در موتور(کمپرسور فشار بالا، کمپروسور فشار پایین، توربین ها و فن ها)، که باعث ایجاد رفتار دینامیک بسیار پیچیده می شود، در نظر گرفته شود. علاوه بر این استفاده از مواد کامپوزیت ها و شکل های پیچیده تیغه ها، نیازمند تکنولوژی های بسار پیشرفته برای شبیه سازی و متخصصین با تجربه و دانش فنی بالا در این ضمینه می باشد.
امکان پیش بینی سرعت بحرانی، با در نظر گرفتن اندرکنش روتور با اجزا ثابت( مانند پوشش و تکیه گاهها) و اتصال اجزا مختلف( مانند یاتاقان و مفاصل) وجود دارد. شبیه سازی در محدوده وسیعی از جزئیات، از مدل سازی یک بعدی تا مدل سازی سه بعدی با کاملترین جزئیات قابل انجام است.گروه مهندسی سیملب کاملترین و دقیقترین شبیه سازی و تحلیل را به منظور ایجاد درک عمیق از تاثیر یاتاقان،مفاصل،تکیه گاهها و سختی پوشش و اثر دمپینگ و میرایی در کارایی دینامیکی روتور، انجام می دهد
کاربرد الگوریتم های بهینه سازی توسعه یافته در بخش های مختلف
شبیه سازی و بهینه سازی سیستم‌های پیشران هیبریدی
طراحی، شبیه سازی، بهینه سازی و ساخت قطعات کامپوزیتی سبک و مقاوم
طراحی، شبیه سازی، بهینه سازی و تولید نانوساختارها برای استفاده در بدنه
طراحی، شبیه سازی و بهینه سازی حرارتی
بهینه سازی و آنالیز ابعادی
Abaqus,Ansys,Comsol,Star-Ccm,Fluent,Matlab,Isight,Esteco Modefrontier,Ncode Desigh Life,Fe-Safe,Maxwell,Cedrat Flux,Sacs,Ricardo,Avl Fire,Avl Excite,Avl Cruise,Star-Cd,Simufact Welding,Simufact Forming,Esi Va One,Sysweld,Radtherm,Mpcci
لابراتوار تخصصی شبیه سازی مهندسی سیملب
Engineering Simulation Laboratory
آدرس: تبریز ، شهرک فناوری خودرو – ساختمان اداری – واحد۴۰۴
ایمیلesimlab.group@gmail.com :
شماره تماس: ۰۴۱۳۴۴۷۶۶۱۴
www.esimlab.com



پروژه های تخصصی مهندسی هوا فضا و صنایع دفاع و طراحی