شماره آگهی : 241188

روزآمدی تخصصی در زمینه نرم افزار

شماره تماس :

روزآمدی
سامانه به روز رسانی تخصصی « روزآمدی» با بهره گیری از بهترین منابع برای شما که خواهان به روز بودن دائم هستتید و می خواهید که بهترین ها را بیاموزید بهترین روش یادگیری را تدارک دیده است ما در تمام زمینه های
::: سیستم های عامل از نسخه ویندوز ۷ به بالا
::: نرم افزارهای برنامه نویسی از ساده ترین آنها تا پیچیده ترین آنها
::: نرم افزارهای گرافیک فتو شاپ با آخرین تکینک ها
::: نرم افزار اتوکد به صورت کامل
::: نرم افزار ۳DMax به صورت کامل و جامع
::: نرم افزار کارل به صورت کامل با تمام دستورات
::: نرم افزارهای سری آفیس با تمام دستورات
بهترین بسته های به روز رسانی را تدارک دیده ایم. برای دریافت این بسته ها بر حسب نیاز خود یکی از بسته های سرمایه‌آفرینی زیر را انتخاب کنید سپس وجه آن را به شماره کارت : ۵۰۲۲۲۹۱۰۴۸۶۰۸۸۸۷ به نام علی ذکایی دهاقانی ، نزد بانک پاسارگاد واریز نمایید( از تمام عابر بانک ها و سامانه های پرداخت الکترونیکی این کار مقدور است)، سپس یک ایمیل خالی به آدرس : roozamadi@gmail.com بفرستید ، فرمی برای شما ظرف بیست و چهار ساعت بعد ارسال می گردد ، شما موضوع خواسته شده خودتان را در آن وارد کرده و سپس آن را ارسال کنید! همین !!!
جدول مبالغ سرمایه ‌آفرینی :
:::اشتراک طلایی دو روزه : در این اشتراک مطالب به صورت ۴۸ ساعت یکبار برای شما ارسال می گردد، این مطالب پیوسته بوده و درباره موضوع انتخابی شما است. مبلغ این اشتراک بیست و پنج تومان است که شامل مطالب خبری و همچنین فیلم های آموزشی و پاورپوینت ها نیز می شود.
::: اشتراک نقره ای دو روزه: در این اشتراک مطالب به صورت ۴۸ ساعت یکبار برای شما ارسال می گردد، این مطالب پیوسته بوده و درباره موضوع انتخابی شما است، مبلغ این اشتراک بیست هزار تومان است . که دربردانده تنها مطالب آموزشی است.
::: اشتراک برنزی هفتگی : اگر بسیار پر مشغله هستید ما این نمونه را به شما پیشنهاد می کنیم، در این اشتراک مطالب به صورت هفتگی در پایان هر هفته ( روزهای چهارشنبه) برای شما ارسال می شود. و شما فرصت مطالعه آن را در آخر هفته خواهید داشت. مبلغ این اشتراک برابر با هفده هزار تومان است. که دربردارنده تنها مطالب آموزشی است.
::: اشتراک دانشجویی: اگر شما دانشجو هستید و نیازمند آن هستید که نرم افزارها و یا فناوری هایی را بیاموزید ولی نمی توانید که هزینه زیادی بکنید ما این اشتراک را به شما پیشنهاد می کنیم در این اشتراک شما هفده هزار تومان اشتراک برنزی را پرداخت می کنید ولی به اندازه اشتراک های طلایی مطلب و نکات آموزشی دریافت می کنید!
::: اشتراک ویژه استاتید، اگر شما مدرس هستید ویا در امر آموزش فعال هستید ما این اشتراک را به شما پیشنهاد می کنیم ، مبلغ این اشتراک ده هزار است، ولی علاوه بر آن که اطلاعات جامعی به شکل بسته های ویژه برای شما ارسال می گردد.
خوب دوستان منتظر خبرهای بعدی ما در زمینه های کاری ما باشید.
اگر سوالی درباره این برنامه ها دارید می توانید که آنها را از طریق ایمیل roozamadi@gmail.com بپرسید.

# آموزش #کتاب # به روز رسانی # آموزش راحت # آموزش الکترونیک # جزوه درسی # تخصص # آموزش ویندوز # آموزش ویندوز برای برنامه نویسان # آموزش برنامه نویسی # برنامه نویسی سریع و راحت # برنامه نویسی کامل # تکنیک های برنامه نویسی # روش های برنامه نویسی جدید #آموزش Windows 7 # آموزش ویندوز۷ # آ



روزآمدی تخصصی در زمینه نرم افزار