شماره آگهی : 241257

مکالمه انگلیسی در ۶ ماه (متد کاملا جدید -بصورت غیر حضوری)

شماره تماس :

توضیحات مدرس :
بيست و سه سال پيش وقتي در سن يازده سالگي براي اولين بار به انگلستان مهاجرت کردم فهميدم که حتي يه کلمه از مطالبي که در کلاس هاي زبان ياد گرفته بودم به دردم نمي خورد.

در انگلستان دانشگاهي وجود داشت به نام University of Exeter که در آنجا دوره اي براي چيني ها و هندي ها برگزار مي شد که مي توانستند تنها در دو ماه به انگليسي صحبت کنند.

از همان روش الگو گرفتم و توانستم به سرعت به انگليسي صحبت کنم.

بعد از اينکه به ايران برگشتم متوجه شدم که خيلي از اطرافيانم همان مشکل قبلي من را دارند و بنابراين تصميم گرفتم که به همان سبکي که خودم انگليسي را ياد گرفته بودم به دوستانم انگليسي را ياد بدهم.

هم اکنون هر ايراني مي تواند از اين روش براي يادگيري زبان انگليسي استفاده کند و تنها در يک ترم به راحتي به انگليسي صحبت کند. همچنين اگر بخواهيد در آزمون هايي مانند آيلتس يا تافل نمره بالايي کسب کنيد تنها کافيست ۴ ترم از اين بسته ها استفاده کنيد.

تا به حال بيش از ۳۴۰۰ نفر از اين بسته ها استفاده کرده اند. اين بسته ها حاوي فيلم، صوت، جزوه و پاورپوينت کلا س ها مي باشد که براي شما به طور رايگان ارسال مي گردد و مشاور خصوصي شما هر هفته با شما تماس مي گيرد و مانند يک معلم از شما درس را مي پرسد و شما هم مي توانيد با او رفع اشکال کنيد.

ضمانت کيفيت اين بسته آموزشي:
اگر تا دو جلسه از اين بسته استفاده کنيد و از پيشرفت خود راضي نباشيد مي توانيد بسته را به موسسه برگردانيد و کل پول خود را پس بگيريد. معيار رضايت تنها نظر شما مي باشد.

برای سفارش و پاسخ به هر گونه سوال به آیدی @Bright_horizon در تلگرام پیام بدید و یا به شماره ۰۹۱۱۹۱۰۴۰۱۳ اس ام اس بزنید.

با تشکر


ایمیل : yahoo.com@god.of_computer


مکالمه انگلیسی در ۶ ماه (متد کاملا جدید -بصورت غیر حضوری)