شماره آگهی : 246228

آموزش ترکیب رنگ خودرو پذیرش از سراسر کشور

شماره تماس : 09136776007

خودرو یکی از ملزوماتی است که امروزه تقریبا اکثر خانواده ها از نعمت داشتن آن برخوردارند. البته هر کسی نسبت به وضعیت اقتصادی و مالی خود خودروی متناسب خود را دارد.

به هرحال چیزی که برای اکثر افرادی که دارای خودرو هستند بسیار مهم است سلامت خودرو چه از لحاظ زیبایی و ظاهر و چه از لحاظ موتوری و فنی می باشد.معمولا اولین خسارتهای وارده به خودرو در هر سانحه ای چه سبک و چه سنگین متوجه بدنه خودرو و رنگ بدنه خودرو است
آموزشگاه فنی نخبگان با سابقه ای چندین ساله و درخشان با بیش از ۶۰۰ مرکز فعال و متخصص در امر کارشناسی تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو و اموزشترکیب رنگ خودرو در سراسر کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیر شایسته ملی سال ۹۷ پیشگام در امر آموزش و تربیت کارشناسان حرفه ای تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو آماده ارائه آموزش های حرفه ایکارشناسی تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو به متقاضیان آقا و خانم از سراسر کشور می باشد.

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای و تحت نظر اساتید مجرب دانشگاهی انجام می شود. اسکان رایگان و اعطاء مدارک داخلی بین المللی و دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایا ی آموزشگاه فنی نخبگان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ی برگزاری دوره های آموزش کارشناسی تشخیص رنگ شدگی خودرو
،آموزش ریکاوری رنگ و بدنه خودرو و آموزش رنگ آمیزی و نقاشی خودرو و اموزشترکیب رنگ خودرو با شماره های زیر در تماس باشید.

• پل های ارتباطی ما:

تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس سایت: www.ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان

استان : سيستان و بلوچستان   -   شهر : اسلامشهر
آدرس : تهران یوسف اباد


آموزش ترکیب رنگ خودرو پذیرش از سراسر کشور