شماره آگهی : 246272

آموزش کارشناسی ترکیب رنگ خودرو سراسر کشور

شماره تماس : 09136776007

رنگ شدگی بدنه خودرو یکی از موارد بسیار مهمی است که تاثیر بسزایی بر قیمت خودروی کارکرده دارد.اگر یک خودرو فاقد رنگ شدگی باشد، با سهولت و سرعت بیشتری به فروش می‌رسد و از سویی دیگری دارای قیمت بیشتری نسبت به موارد مشابه ولی با بدنه رنگشده خواهد داشت. در این میان نکته اساسی آن است که هرکدام از اجزای بدنه تاثیر خاص خود را دارند و نمیتوان یک فرمول و نسخه کلی برای تمامی اجزا پیچید.

تشخیص رنگ شدگی اتومبیل با چشم آموزش و راهنمای خرید خودرو رنگ شدگی های سقف، کاپوت و صندوق جزو قسمتهایی هستند که دارای تاثیر به مراتب بیشتری میباشند چرا که رنگ شدگی هر یک از این قسمتها میتواند بیانگر یک تصادف شدید باشد که این تصادفات میتوانند جلوبندی ماشین و در نهایت عملکرد آن را به شدت تحت تاثیر قرار دهند.

متاسفانه یا خوشبختانه در سطح شهر، صافکارها و نقاش‌های بسیار ماهری هستند که به قول خودشان “ماشین را بدون رنگ تحویل می‌دهند” و خودرو را به گونه‌ای بازسازی می‌نمایند که غیر از خود مالک خودرو، هیچ فردی دیگری قادر به تشخیص تغییرات صورت‌گرفته نمی‌باشد. این موضوع موجب شده تا کارشناسان خودرو، پا به‌ پای صافکارها و نقاشان، در این عرصه پیشرفت کنند و علاوه بر بهره‌گیری از تجربه، به تجهیزات و علم روز نیز در این حوزه مجهز شوند.
برای اولین بار ما رنگ رنگ ماشین را به دو دسته کلی تقسیم کنیم. رنگ های سفارشی و رنگ کارخانه. رنگ کارخانه یا تولید کننده اصلی تجهیزات (OEM) رنگ هستند که در آن در تولید وسایل نقلیه تجاری استفاده می شود که در مقادیر انبوه تولید می شوند. اساسا، اینها رنگهایی هستند که برای وسایل نقلیه مونتاژ شده توسط مارک های مانند فورد، GM، کرایسلر و غیره استفاده می شود. رنگ خودروهای سفارشی اساسا آنهایی هستند که رنگ کارخانه نیستند. به طور کلی رنگ های سفارشی در مقایسه با رنگ کارخانه های عکاسی، منحصر به فرد هستند.یک بازار قوی از صاحبان خودرو و دوچرخه به دنبال رنگ است ایستاده و رنگ های سفارشی این نیاز را پر کنید وجود دارد.

آموزشگاه فنی نخبگان با سابق های چندین ساله و درخشان با بیش از ۴۰۰ مرکز فعال و متخصص در امر کارشناسی تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو در سراسر کسور و همچنین کسب عنوان برتر مدیر شایسته ملی سال ۹۷ پیشگام در امر آموزش و تربیت کارشناسان حرفه ای تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو آماده ارائه آموزش های حرفه ای کارشناسی تشخیص رنگ خودرو و ریکاوری رنگ بدنه خودرو به متقاضیان آقا و خانم از سراسر کشور می باشد.

آموزش ها به دو صورت کارگاهی تئوری و عملی فوق العاده حرفه ای و تحت نظر اساتید مجرب دانشگاهی انجام میشود. اسکان رایگان و اعطاء مدارک داخلی بین المللی و دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی به دانشپذیران محترم از جمله مزایا ی آموزشگاه فنی نخبگان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام و انجام هماهنگی های لازم با کارشناسان مجرب آموزشگاه در تماس باشید.
تماس با ما
تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس سایت: www.ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه


آموزش کارشناسی ترکیب رنگ خودرو سراسر کشور