شماره آگهی : 246541

کارگاه آموزشی الگوسازی و دوخت مانتو در مجتمع فنی تهران نمایندگی و...

شماره تماس : 88889796

مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک در تاریخ ۲۴ تیر ماه برگزارکننده کارگاه آموزشی پانچو و شنل تابستانه به همراه آموزش الگوسازی و دوخت خواهد بود. این ورک شاپ که با حضور استاد سرکار خانم لشکری برگزار می شود پذیرای علاقمندان به این حوزه گسترده می باشد. برای رزرو جایگاه می توانید با شماره ۸۸۸۸۹۷۹۶ داخلی ۱۰۹ تماس بگیرید.

دپارتمان طراحی لباس مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک، با سالها سابقه درخشان در زمینه آموزش طراحی لباس و آموزش الگو و مدلسازی و دوخت افتخار به اجرای این دوره با کیفیت آموزشی عالی، همراه با اساتید مجرب و متخصص در این زمینه را دارد.

دوره طراحی لباس، جزو رشته های مهارتی و کاربردی می باشد که هنرجویان پس از اتمام دوره با اخذ مدرک معتبردو زبانه جذب بازار کار می شوند.

با توجه به نیاز بازار داخلی و در جهت بالا بردن سطح کیفی طراحی و تولید لباس، آموزش نیروی کارآزموده و متخصص جز وظایف و افتخارات این دپارتمان می باشد که تا کنون نیز در این زمینه پیشرو بوده است.

فعالیت های دپارتمان :

برگزاری نمایشگاه گروهی هنرجویان
حضور فعال در جشنواره مد و لباس فجر
معرفی فارغ التحصیلان جهت کاروزی و کاریابی به شرکت های معتبر
برگزاری کارگاه و سمینار مدیریت تولید و بازاریابی
برگزاری سمینار رایگان طراحی لباس
برگزاری دوره نرم افزارهای تخصصی طراحی لباس

فارغ التحصیلان در پایان دوره می توانند به عنوان طراح لباس در شرکت های معتبر جذب بازار شوند یا به صورت مستقل و شخصی (مزون لباس) فعال باشند و یا در تولیدی های لباس مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است کلاسها در مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات جامع تر از کلیه دوره های دوخت، طراحی و الگوسازی به دپارتمان فرهنگ و هنر مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک مراجعه نمایید.

متقاضیان محترم جهت مشاوره حضوری و تلفنی می توانند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷:۳۰ با شماره ۸۸۸۸۹۷۹۶ داخلی ۱۰۹ تماس حاصل فرمایند.

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : خیابان ولیعصر پایین تر از میدان ونک خیابان 16 گاندی پلاک 16


کارگاه آموزشی الگوسازی و دوخت مانتو در مجتمع فنی تهران نمایندگی و...