شماره آگهی : 247195

مجموعه اول کتابهای مدیریت

شماره تماس :

مدیریت، فرآیندی اجتماعی است که منابع مادی و انسانی را بطور موثر و کارآمد در برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل بکار می‌گیرد تا دستیابی به اهداف سازمانی مشخص، ارزشمند و قابل قبولی حاصل شود. مدیریت ترکیبی از علم و هنر است به‌طوریکه به عنوان یک علم مستلزم کسب دانش بوده و به عنوان یک هنر با به‌کار بستن علم مدیریت و تجربیات مدیر در شرایط گوناگون، در تلاش است تا با هدایت و هماهنگی منابع و امکانات، به حداکثر کارایی در راه رسیدن به اهداف دست یابد.

امروزه مدیریت دولتی و مدیریت عمومی به عنوان یکی از بخش‌های علم مدیریت به‌وسیله سازمان‌های دولتی و از طریق برنامه‌ریزی، سازماندهی و کنترل منابع و امکانات، به اداره و نظارت خدمات عمومی در جوامع از جمله خدمات دولتی، خدمات بهداشتی، خدمات آموزشی و فرهنگی، تامین امنیت و خدمات رفاهی پرداخته و به‌همین‌خاطر در بین علوم مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مجموعه آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۴۰۰ کتاب در زمینه علم مدیریت، مدیریت دولتی و مدیریت بخش عمومی و در موضوعات اصول و مبانی علم مدیریت، مدیریت دولتی، مدیریت بخش عمومی، مدیریت تغییر و تحول، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، مدیریت فرهنگی، مدیریت شهری، مدیریت دانش، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، مدیریت مدرسه، مدیریت توسعه، مدیریت محیط زیست، مدیریت توریسم، مدیریت عملکرد، اقتصاد جهانی، هندبوک‌ها، دانشنامه‌ها و بسیاری از موارد مرتبط دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه مدیران و کارشناسان مدیریت دولتی و بخش عمومی تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

آرشیو بی‌نظیری شامل بیش از ۴۰۰ کتاب ارزشمند در زمینه علم مدیریت، مدیریت دولتی و مدیریت بخش عمومی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای لازم برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

تمامی کتاب‌های موجود در این بسته جامع به زبان اصلی می‌باشند و اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ،CHM و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.
این مجموعه در ۱ دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.


ایمیل : yahoo.com@mnarimani49


مجموعه اول کتابهای مدیریت