شماره آگهی : 248046

اینورتر omron

شماره تماس : 02122561734

اینورتر امرن
اینورتر امرن در توانها و مدلهای مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر مدل قابلیت و ویژگیهای خود را داشته و برای کاربرد خاصی طراحی شده است . اینورتر Omron در حال حاضر در اغلب صنایع کشور از جمله صنایع نساجی ، صنعت کاشی و سرامیک ، صنعت فرش ماشینی و موکت ، صنایع غذایی ، صنایع خودرود و بخش های وابسته به آن ، صنایع غذایی ، کارخانجات تولیدی ، صنعت چاپ و بسته بندی و غیره مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل قابلیتهای منحصر به فرد از جمله سهولت استفاده و قیمت مناسب ، استفاده از اینورتر امرن روز به روز بیشتر می شود .

شرکت کیان کنترل نیک |نمایندگی Omron در ایران | عرضه کننده ی تمامی محصولات امرن درزمینه ی Motion & Drives ( موشن و درایو ) بخصوص اینورتر امرن می باشد. مجموعه ای از سیستم های کنترل ماشین شامل:سری Nj ، کنترلر Trajexia ،سرو Accurax،اینورتر ها.

فروش اینورتر امرن در نمایندگی امرن ، شرکت کیان کنترل نیک . کمترین قیمت اینورتر امرن اصل را از نماینده Omron |شرکت کیان کنترل نیک | بخواهید.

اینورتر امرن در توان ها و مدلهای مختلفی عرضه می گردد که هر مدل اینورتر Omron برای کاربرد خاصی طراحی شده است .نگار صنعت سازان به عنوان

نمایندگی Omron در حال حاضر تمامی مدلهای اینورتر امرن را از توان 400 وات تا 315 کیلووات ارائه نموده و علاوه بر فروش اینورتر امرن ، نصب و راه اندازی ، عیب یابی و تعمیرات اینورتر امرن را بر عهده دارد .

برای اطلاع از آخرین مدلهای اینورتر امرن به سایت نمایندگی Omron به نشانی www.kcnco.ir مراجعه فرمایید .

Omron official agent

اینورتر امرن سری V1000 محصول مشترک امرن و یاسکاوا بود که شرکت یاسکاوا برای امرن تولید می کرد و درواقع ساخت شرکت Omron-Yaskawa یا همان Omyc بود .
اینورتر omron