شماره آگهی : 248194

خانه پیش ساخته ، دکوراسیون و پارتیشن کوه نور

شماره تماس : 026-32220814

چرا خانه چوبی! ! !

طبق نظر متخصصین و طراحان خانه های چوبی :
عمر مفید ساختمان ها در کشور ۳۰ سال است. و خانه های بتنی از این زمان باید نوسازی شوند ولی خانه های چوبی این گونه نیستند و عمر آنها بیش از ۱۰۰ سال است.
از مهمترین مزایای سازه های چوبی مقاومت بالای آنها در برابر بلایای طبیعی (سیل ، زلزله ، آتش سوزی)است .
وزن خانه های چوبی سبک در متر مربع ۱۵۰ کیلو گرم است. ولی وزن خانه های بتنی گاهی به دو تن در متر مربع می رسد. در وزن خانه های سبک اگر شتابی وارد شود ، جرمی نیست که بخواهد خراب شود بنابر این در زلزله مقاومت زیادی دارد.
نسبت مقاومت به جرم حجمی در چوب به طور متوسط ده برابر نسبت مقاومت به جرم حجمی در آهن و فولاد است.از طرفی ضریب میرایی بالای چوب آن را مناسب ترین نوع مصالح برای طراحی سازه های مقاوم در برابر زلزله می داند.و نیز از اصول کلی مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله کاهش بار مرده ساختمان است که این امر در صورتی که سازه چوبی باشد در قیاس با سازه های دیگر (فولاد و بتن ) به طور متوسط هفت برابر سبک تر خواهد شد.
.
نرخ ساختمان سازی در ایران ۱۶ تا ۱۷ ماه است . این میزان در مناطق صعب العبور و سرد سیر ممکن است سه سال هم طول بکشد و در مناطق گرمسیر و فصولی از سال که روزها بلندتر هستند ۷ یا ۸ ماه طول می کشد ، ولی با سبک سازی این عدد به یک پنجم می رسد و می توان در عرض ۹۰ روز یک خانه چوبی ساخت

از دیگر خدمات این واحد صنعتی :

– دكوراسيون داخلي، استوديو، هتل،دفاتر اداري،رستوران
– غرفه آرايي نمايشگاهي
– طراحي و اجراي سيستم مدرن كابينت آشپزخانه
– پارتیشن بندی دفاتر و اطاقهای پذیرائی

استان : تهران   -   شهر : كرج
آدرس : خ بهشتی ، روبروی پاساژ آزادی ، خ امامی ، مجتمع کوه نور


خانه پیش ساخته ، دکوراسیون و پارتیشن کوه نور