شماره آگهی : 252115

تعمیرات موبایل سامسونگ

شماره تماس : 09197922279

تعمیرات موبایل سامسونگ باید با رعایت پارامترهای خاص انجام شود تا از آسیب به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری شود و بازیابی کیفیت اولیه آن را سبب شود.
اما پرسش ما آن است که آیا پارامترهای مجاز و استاندارد در تعمیرات موبایل سامسونگ در همه تعمیرگاه‌های موبایل اجرا می شوند؟ پاسخ این سوال متأسفانه منفی است.
معمولا تعمیرکاران فعال در مراکز غیر معتبر ، بی‌هیچ دانش تخصصی و آکادمیک و فقط با تکیه بر تجربه‌های قبلی خود در تعمیرات موبایل، نسبت به تعمیرات موبایل سامسونگ اقدام ‌می‌ کنند؛ از این‌رو معمولا قریب به اتفاق این تعمیرات، منجر به خرابی مجدد دستگاه و چه بسا دوچندانی نقص آن‌ها می‌شود.
از همین رو کارشناسان تعمیرات موبایل سامسونگ توصیه می‌کنند که در صورت بروز نقض در هرکدام از موبایل‌های سامسونگ، باید این محصولات را تنها به مراکز مجاز و استاندارد بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، پرهیز کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ
عیب یابی و حل مشکلات گوشی سامسونگ با رعایت موازین مخصوص در نمایندگی سامسونگ صورت می گیرد.
اغلب تعمیرکاران در حال فعالیت در مراکز غیر مجاز ، از دانش کافی و تخصصی برخوردار نمی باشند و تنها با تکیه بر تجربه‌های خود تاکنون اقدام به تعمیرات موبایل می کنند به همین علت اغلب تعمیرات موبایل سامسونگ ، بی ثمر بوده و دستگاه مجددا به همان مشکل بر می خورد و تنها باعث متحمل شدن هزینه های اضافی تری برای مشتری می شود.
برای همین کارشناسان و تکنسین ها توصیه می‌کنند که در مواقع ایجاد نقص در هر بخش از گوشی های سامسونگ، بایستی گوشی خود را فقط به مراکز و نمایندگی های قانونی و معتبرببرند و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیر استاندارد که از اطلاعات و تکنولوژی لازم بهره مند نیستند، خودداری نمایند

http://www.parsertebatco.com/post/9
تعمیرات موبایل سامسونگ