شماره آگهی : 254136

پنل آکوستیک تجهیز سالن سینما ، رض کو

شماره تماس : 02188609600

پنل آکوستیک را می توان برای تجهیز سالن سینما ، کنسرت ، هتل ، رستوران ، موسیقی ، سینمای خانگی ،آمفی تئاتر و در کارخانه ها و مجتمع های تولیدی جهت عدم عبور وجذب صدا و افزایش آکوستیک استفاده کرد
پنل های آکوستیک به روزترین سیستم کنترل صدا وجذب صدا در دنیا است .تغییر درعمق شیار ها وفواصل بین آنها ،قطر سوراخها وچیدمان آنها وهمچنین فاصله تا دیوار پشتی امکان جذب صوت در محدوده وسیعی از فرکانس ها را فراهم می اورد .پس از شبیه سازی ومحاسبات صوت سالن ،پنل مورد نیاز برای هر بخش سالن پنل آکوستیک جهت حداکثر کنترل صوت تعیین می شود .
پنل های آکوستیک تاپ آکوستیک را می توان در رنگ های متنوع نیز تولید کرد . درب های نیمه آکوستیک و پارتیشن های آکوستیک ، مبلمان با قابلیت جذب صوت و پارچه های اکوستیک نیزقابل تولید است . پنل های آکوستیک را می توان به صورت نسوز نیز تولید کرد پنل های آکوستیک بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند و به کاهش صدا کمک می کند و باعث جذب صدا می شود .
پنل های آکوستیکی پن کراس متشکل از تیغه های صوتی متقاطع با ضریب جذب بالا وسه لایه از شیارهای طولی وعرضی و حفره های عمقی . پنل آکوستیک پن کراس ظرافت ساخت و طراحی ، ظاهری زیبا و بدون درز را ارائه می دهد .
گروه صنعتی رض کو تولید کننده انواع پنل های آکوستیکی داخلی وهمچنین تولید کننده مبلمان سالن های اجتماعات وسینما می باشد .
برای خرید پنل های اکوسیتک ونصب پنل های آکوستیک خود با متخصصان فروش ما تماس بگیرید

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز شمالی – خیابان صائب تبریزی شرقی – پلاک 19 – طبقه سوم


پنل آکوستیک تجهیز سالن سینما ، رض کو