شماره آگهی : 256196

آیا میدانید که قلب هر ساختمانی موتور خانه آن است؟؟؟

شماره تماس : 22935777

آیا میدانید که قلب هر ساختمانی موتور خانه آن است؟؟؟
ضرورت تعمیر و نگهداری موتورخانه
موتورخانه تشکیل شده از تجهیزات و سیستم لوله کشی است که وظیفه گرمایش و سرمایش ساختمان را به عهده دارد. از آنجایی که در تجهیزات و لوله‌های موجود در موتورخانه آب جریان دارد، و آب کمی خاصیت اسیدی دارد، به مرور زمان، تجهیزات فلزی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و تعویض می‌یابند. از جمله موارد تعمیر و نگهداری موتورخانه عبارتند از: تعمیر و تعویض منبع دوجداره و منبع کویل دار، تعویض دیگ شوفاژ، تعمیر و تعویض کلکتور موتورخانه، تعمیر و تعویض پمپ و شیرآلات موتورخانه، و تعمیر و تعویض لوله های موتورخانه، تعمیر چیلر و اسیدشویی ……
تعمیر و نگهداری دیگ چدنی یا فولادی
دیگ‌های مختلف با توجه به نوعی که باشد، نیازمند تعمیرات و نگهداری دوره‌ای دارند. دیگ بسته به اینکه چدنی یا فولادی باشد، تعمیرات و نگهداری مختلفی دارد. تنظیم همیشگی دمای دیگ، کنترل فشار دیگ، کنترل دوره ای مشعل دیگ و . . . از قبیل مسائلی است که درنگهداری تمامی دیگ‌های مورد استفاده مهم است. تعمیرات اساسی تر مانند تعویض پره های دیگ، تعویض لوله ها یا کویل های دیگ، جوشکاری بدنه دیگ و . . . از جمله مواردی است که در تعمیرات دیگ بسیار مهم است.
تعمیرات و نگهداری – شوفاژ – پکیچ،نصب و راه اندازي و تعمير پمپهاي تحت فشار و سیرکوله، مشعل، اسیدشویی كوئل، کلیه خدمات تعمیراتی و سرویس موتورخانه های کوچک و بزرگ آپارتمانهای خود را به ما بسپارید تا زمستانی گرم و تابستانی خنک را در کنار خانواده تان سپری نمائید .

بهینه سازان نوین تات با کادری مجرب و دوره دیده و با تجربه در امر تاسیسات حرارتی و برودتی آماده نگهداری از سیستم تاسیسات حرارتی و برودتی شما میباشد کلیه خدمات تاسیسات گرمایش و سرمایشی شامل : نصب ، راه اندازی ، سرویس و نگهداری و راهبری تاسیسات با بالاترین کیفیت موجود .

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است این گفته در تاسیسات هم صدق میکند با بازدیدهای به موقع و جلوگیری از خرابی سیستم حرارتی و برودتی در سرمایه خود صرفه جویی کنید . بهینه سازان نوین تات با بهره گیری از تکنسین های مجرب و روشی استاندارد آماده ارایه خدمات نگهداری،نصب و راه اندازی و بازسازی و نوسازی موتورخانه و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شما می باشد .

اگر فکر میکنید هزینه گاز مصرفی شما بیش از سالیان گذشته شده است و یا در قیاس با همسایگان منطقی بنظر نمی رسد و اگر در اندیشه کاهش هزینه گاز مصرفی محل سکونت یا فعالیت خویش هستید حتما با ما تماس فرمائید در ۵ سال گذشته تمام مشتریان ما از کاهش قابل توجه هزینه گاز مصرفی رضایت کامل داشتند.

شعار همیشگی ما
مشتری شریک بالقوه ماست.
بهینه سازان نوین تات
عضو رسمی نظام مهندسی ( برق و تاسیسات و محیط زیست)
همه روزه هشت صبح تا هشت بعد از ظهر حتی ایام تعطیل درخدمت هموطنان عزیز هستیم.
تلفن : ۲۲۹۳۵۷۷۷ فاكس : ۲۲۹۴۹۴۲۸
جهت دريافت اطلاعات جامعتر به سايت شركت مراجع فرماييد.

WWW.NOVINTAT.IR



آیا میدانید که قلب هر ساختمانی موتور خانه آن است؟؟؟