شماره آگهی : 259477

نما کامپوزیت و فرملس سام گلس

شماره تماس : 32220814-026

**به نام خدا**

شرکت سام گلس در سال ۱۳۷۵ با فعالیت در زمینه نمای کامپوزیت به پشتوانه تخصص هنر و سال ها تجربه به یاری متخصصان و مهندسان متبحر و متعهد با مدیریت مهندس حقیقی (کارشناس نما ) تاسیس گردید.

و اینک افتخار می کنیم که توانسته ایم در این مدت محدود با بهره گیری از دانش تکنولوژی و زیبا شناسی و با اجرای نماهای چشم نواز در جا ی جای کشورمان رضایت مندی کارفرمایان و سرمایه گذاران صنعت ساختمان راجلب نموده و در بین معماران نما جایگاه ویژه ای را کسب نماییم.و برای ماندن در این جایگاه عزممان را جذم کرده ایم که تا با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا همگام شویم.

پنل های کامپوزیت آلومینیومی متشکل از لایه های ورق آلومینیومی بیرونی و درونی می باشد که بین انها از مواد پلی اتیلن غیر سمی تشکیل شده است ، با توجه به خاصیت شکل پذیری و همچنین سبکی ، ضد حریق و خش بودن ان و تنوع رنگ این محصولات کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساختمان را داراست.
از جمله :
– نمای بیرونی ساختمانها
– دکوراسیون داخلی فروشگاه ها
– دکوراسیون دیوارهای داخلی و پوشش سقف
– تابلوهای تبلیغاتی
– جایگاه سوخت رسانی و . . .

خدمات ما :
طراحی ، محاسبه ، نظارت و اجرای نمای مدرن کامپوزیت الومینیوم و شیشه فرملس
-طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی.
-ساخت انواع سازه های آهنی برای نماهای داخلی و خارجی
-نصب پرده های کرکره ای بین شیشه های دو جداره و پارتیشن.

واحد تولیدی سام گلس با همکاری متخصصین طراح و آرشیتکتهای مجرب در جهت ارائه طرحهای نوین و تحقق بخشیدن به آرمان های طراحان در زمینه نماهای ساختمان و معماری داخلی آمادگی خود را حضور هم وطنان گرامی اعلام می دارد.
(( بازدید از پروژه های واقع در کرج و تهران رایگان صورت می پذیرد. ))

استان : تهران   -   شهر : كرج
آدرس : خ بهشتی ، روبروی پاساژ آزادی ، خ امامی ، مجتمع کوه نور


نما کامپوزیت و فرملس سام گلس