شماره آگهی : 259695

آبنما سنگی دیواری

شماره تماس : 02188989075

این قبیل آبنماها با ایجاد صدای دلنشین آب به همراه ترکیبی متناسب با نور ، بهره گیری از دکوراسیونی مدرن در گوشه ای از محل کار و یا زندگی شما را مسیر میسازد.در طراحی این قبیل آبنماها هیچگونه آبریزش به بیرون مخزن را مشاهده نخواهید کرد.و همچنین مخزن آبنماها صد در صد آب بند بوده و هیچگونه امکان نشت آب وجود ندارد.
جهت مشاهده کلیه طرح های اجرا شده آبنماهای داخلیindoorو همچنین طرح های آبنماهای اجرا شده در محیط ها و فضاهای باز و خارجی لطفا از سایت شرکت به نشانیwww.neginazinco.com بازدید فرمائید
آبنماهای فضاهای باز و فضاهای خارجیOutdoor Fountains
همچنین گروه تخصصی طراحی منظر ما در فضاهای باز و محیط خارجی منازل مسکونی ، ویلاها ، اداره جات ، کارخانه جات قابلیت اجرای آبنماهای طبیعی ، آبنما با صخره سازی مصنوعی ، آبنماهای مدرن ، آب نماهای موزیکال و سایر انواع اب نماها را دارد.
در ادامه مختصری از آب نماهای مناسب جهت محیط خارجی ذکر می گردند
آبنمای مدرن جهت ویلاها و اماکن خصوصی ، ادرات ، کارخانه ها و….
اجرای انواع آبنماهای سنگی و صخره ای(سنگ های لاشه ای-ورقه ای-پوکه معدنی) جهت استفاده در سفره خانه ها ، مراکز تفریحی ،آب نما منازل مسکونی ، آب نمای باغ ها که متوان از آب نما به صورت سنگ های طبیعی و یا آبنمایی با صخره سازی مصنوعی و به صورت سیمانی Cement structure استفاده نمود.
@ اجرای صخره سازی مصنوعی سیمانی به صورت آبنمای صخره ای و سیمانی Cement structure
@ آبنمای موزیکال و ریتمیک Hi Tech
@ اجرای انواع آبنمای سیمانی طرح سنگ
@ اجرای انواع آبنماهای موزیکال
@ طراحی و اجرای آبنماهای سنگی مدور از سنگهای زینتی تراوتن ، مرمر ، گرانیت و……
@ تولید آبنماهای پیش ساخته فایبرگلاس قابل جابه جایی و حمل و نقل
@ اجرای طرحهای متنوع نورپردازی آبنما
@ اجرای انواع رودخانه های مصنوعی آبشار و برکه
جهت مشاهده کلیه طرح های اجرا شده آبنماهای داخلی indoor و همچنین طرح های آبنماهای اجرا شده در محیط ها و فضاهای باز و خارجی لطفا از سایت شرکت به نشانی www.neginazinco.com بازدید فرمائید و یا با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۰۵۰۷۷۵
www.neginazinco.com

استان : تهران   -   شهر : تهران
آدرس : سعادت آباد


آبنما سنگی دیواری