شماره آگهی : 260151

کنترل از راه دور ماشین آلات، باغ ، خانه ، ویلا و … از طریق ...

شماره تماس : 05136094700

پویا گام در راستای کنترل و مانیتورینگ تجهیزات از طریق موبایل اقدام به طراحی و ساخت چهار سری محصول جی اس ام نموده است که در زیر به شرح آمده است :

PG2100
مدل ۲۱۰۰ این امکان را به کاربر می دهد که بتواند از طریق پیام کوتاه و ارسال فرامین Tone بسیار ساده تجیهزات خود را خاموش و روشن کند نرم افزار اندروید و امکان ارتباط دو دستگاه با یکدیگر جهت مخزن و پمپ از جمله امکانات این دستگاه می باشد همچنین می تواند کاربر را از وضعیت ورودی ها مطلع سازد .
کاربردها :
تابلو برق های صنعتی
سیستم های اعلان حریق و سرقت
چاه های موتور و ایستگاههای پمپاژ
کنترل آپارتمان و منازل و سیستم های BMS
مرغداری ها و سالن های جوجه کشی و گلخانه ها
سرد خانه ها ، موتورخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع

PG2105
مدل PG2105 که مخصوص مانیتورینگ دما و رطوبت طراحی گردیده این امکان را می دهد که بتوانید دو پارامتر دما و یک رطوبت محیط خود را همواره بر روی موبایل داشته باشید و دیگر نگران دما و رطوبت دمای گلخانه یا اتاق سرور و … خود نباشید این دستگاه امکان کار با باطری را داشته و به کاربر امکان فعال سازی دو دستگاه را از طریق پیام کوتاه و TONE می دهد همچنین امکان اعلام آلارم در صورت قطع برق یا فعال شدن ورودی ها را می دهد . لازم بذکر است در صورت داشتن صفحه وب می توانید اطلاعات خود را بروی سایت خود و در هر نقطه از جهان داشته باشید .
کاربرد ها :
اتاق های سرور
گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ
سالن های پرورش ماهی
مرغداری ها
استخر ها

PG2110
مدل PG2110 که جهت کاربردهای صنعتی طراحی گردیده است قابلیت اندازه گیری پارامتر های فشار ، دما ، رطوبت PH و … می باشد این دستگاه با داشتن دو خروجی جهت کنترل دو دستگاه و دو ورودی جهت دریافت آلارم امکان فعال سازی یا غیر فعال سازی تجهیزات را از راه دور می دهد . امکان گزارش گیری ساعتی و ارسال بر روی وب سایت از دیگر امکانات این ماژول می باشد .
ایستگاه های پمپاژ آب و گاز جهت اطلاع از فشار و …
مرغداریها و سالنهای جوجه کشی و گلخانه ها

PG2120
مدل PG2120 مخصوص مهندسین برق در جهت استفاده در پروژه های اتوماسیون صنعتی طراحی گردیده است عدم نیاز به داشتن اطلاعات در مورد AT-Command ها و نحوه تنظیمات شبکه و جی اس ام از ویژگی های این دستگاه می باشد با نصب این دستگاه در کنار PLC,HMI به سادگی می توانید اطلاعات مورد نیاز را جهت مدیر یا اپراتور یا … ارسال نمائید همچنین می توانید دستگاه را از طریق ریموت اشکال زدایی یا فعال و غیر فعال نمائید .
پاسخ به تماس دریافتی و ارسال اطلاعات حافظه ، ارسال در زمان های قابل تنظیم ، امکان ارسال بر روی بستر وب بدون نیاز به برنامه نویسی از مهمترین ویژگی های این سیستم می باشد .

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
http://puyagam.com/
تلفن تماس:۰۵۱۳۶۰۹۴۷۰۰

استان : خراسان رضوی   -   شهر : مشهد
آدرس : خیابان آبکوه، بین آبکوه 1 و3،پلاک 199،ساختمان هما، واحد 4


کنترل از راه دور ماشین آلات، باغ ، خانه ، ویلا و … از طریق ...